اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت یابنده حلقه الماس به جای مژدگانی +عکس



مژدگانی یابنده حلقه الماس , بازداشت یابنده حلقه الماس
به گزارش پرداد به نقل از استایل تودی: شکایت یابنده حلقه جواهر 30 هزار پوندی از مالک آن به دلیل نپرداختن مژدگانی
زنی که حلقه ای 30 هزار دلاری در سالن سلاریوم یافته و از بازگرداندن آن تا اعلام مژدگانی خودداری کرده بود از صاحب آن به خاطر نپرداختن مژدگانی شکایت کرد.
خانم "بونی لند" از مالک حلقه "ملی پوکک" به خاطر نپرداختن مژدگانی 3هزار دلاری به دادگاه شکایت کرد اما خود بازداشت شده و به جرم سرقت حلقه به پرداخت جریمه محکوم شد.
او به خاطر نقض قرارداد، اتهام بی مورد و خسارات وارده به دادگاه شکایت کرده و غرامت 665 دلاری درخواست کرد.
او تأکید می کند که قصد بازگرداندن حلقه الماس دو قیراطی که با 27 الماس سفید تزئین شده و برداشته است را داشته اسا اما همیشه اهمال می کرد.
مالک حلقه زمانی که متوجه شد حلقه اش نیست گزارش سرقت را به پلیس اعلام کرد. پلیس با همه کارکنان و مشتریان حاضر در سالن گفتگو کرد اما یابنده­ی حلقه، آنجا را ترک کرده بود و کسی آدرس جدید او را نداشت. او می گوید مدتها آنرا در دستمال کاغذی پیچیده و در کیفش گذاشته بود، اما نمی­دانست چگونه آنرا به صاحبش بازگرداند، تا اینکه به همان سالن رفت و آگهی 3 هزار دلاری پاداش یابنده را دید.
او با شماره تماس گرفت و قرار ملاقات گذاشت اما در روز ملاقات توسط پلیس دستگیر شده و مجرم شناخته شد. پلیس می گوید او موظف بود که پیدا شدن حلقه را به کارمندان سالن اطلاع دهد..... / pardad.ir


ویدیو مرتبط :
نرم افزار فی ماتریکس (یابنده نسبت طلایی در عکس ها)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حلقه‌های الماس، نشان قهرمان NBA +عکس


سازمان لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا از انگشترهای منحصر به فرد قهرمان‌های احتمالی NBA رونمایی کرد.

تسنیم: سازمان لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا از انگشترهای منحصر به فرد قهرمان‌های احتمالی NBA رونمایی کرد.

 سازمان لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا از انگشترهای منحصر به فرد و قیمتی قهرمان NBA رونمایی کرد. این انگشتر الماس نشان یکی از پاداش‌های گرانقیمت و البته اختصاصی سازمان NBA به  قهرمان لیگ است.

مسئولان لیگ برای هر 16 تیم راه یافته به پلی آف که فقط 2 بازی از مجموع 7 بازی این مرحله را انجام داده‌اند،‌ یک انگشتر طراحی کرده که در زیر می‌بینید:



شیکاگو بولز



ممفیس گریزلیز



میامی هیت



اوکلاهماسیتی تاندر



پورتلند تریل بلیزرز



سان آنتونیو اسپرز



تورنتو رپتورز



واشینگتن ویزاردز



آتلانتا هاوکس



شارلوت بابکتس



دالاس موریکس



گلدن استیت وریرز



هیوستون راکتس



ایندیانا پیسرز



لس آنجلس کلیپرز



بروکلین نتس