اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت کارمند متخلف حین دریافت رشوه


مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد از دستگیری کارشناس بازدید یکی از مناطق شهری توسط حراست شهرداری مشهد در هنگام دریافت رشوه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد از دستگیری کارشناس بازدید یکی از مناطق شهری توسط حراست شهرداری مشهد در هنگام دریافت رشوه خبر داد.

مهدی رضوی‌کیا عنوان کرد: این فرد ‌با وعده‌های دروغین به مالکان، از آن‌ها مبالغی را دریافت می‌کرد که در هنگام دریافت رشوه به مبلغ 20 میلیون ریال دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: این کارمند متخلف تا کنون به دریافت حدود 200 میلیون ریال رشوه از مودیان اعتراف کرده است، وی با مراجعه به شهروندانی که از قوانین و مقررات اطلاعات کافی نداشته‌اند، ضمن سوء‌استفاده، با ارائه وعده‌های واهی از جمله صدور تجاری موقت و ... از آن‌ها مبالغی را دریافت می‌کرده است.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد افزود: فرد متخلف پس از تماس یکی از شهروندان با سامانه 1887 ستاد خبری مدیریت حراست شهرداری و اعلام شکایت، شناسایی و سرانجام در هنگام دریافت رشوه از یکی دیگر از شهروندان، توسط ضابطان قضایی دستگیر شد.

وی گفت: مبارزه با فساد اداری یکی از اولویت‌های جدی مدیریت جدید شهری است، ضمن اینکه اجازه نمی‌دهیم تعداد محدودی افراد متخلف یک سیستم چند هزار نفری را بدنام کنند.

رضوی‌کیا یادآور شد: خوشبختانه با تاکیدات و دستورات ویژه شهردار مشهد، تاکنون مدیریت حراست توانسته است به خوبی از پس این مسوولیت برآید و نکته قابل اهمیت موضوع این است که شهرداری به خوبی به این مسئله ورود جدی داشته و منتظر سایر دستگاه‌ها نمانده، اگرچه همکاری خوبی با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دارد.


ویدیو مرتبط :
بازداشت خبرنگار زن در حین گزارش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح برای خبر بازداشت کارمند متخلف در کردستان



اخبار,اخبار اجتماعی ,فساد مالی

 

اخبار اجتماعی - توضیح برای خبر بازداشت کارمند متخلف در کردستان

روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی کردستان طی اطلاعیه ای ، تصریح کرد: عامل اختلاس هفت و نیم میلیارد ریالی یکی از ادارات دولتی استان کردستان از کارکنان امور مالی و نه مسئول ذیحسابی آن دستگاه بوده است.

به گزارش شادا در این اطلاعیه می خوانیم: خبری با عنوان ( عامل اختلاس 7.5 میلیاردی سسندج بازداشت شد ، در پایگاه خبری تابناک و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به نقل از پایگاه خبری پلیس منتشر شده است که در آن خبر ، عامل اختلاس را مسئول ذیحسابی اعلام کرده است، در حالی که فرد مذکور یکی از کارکنان امور مالی دستگاه مربوطه است و هیچ ارتباطی با ذیحسابان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ندارد.

گفتنی است روز گذشته برخی رسانه ها با انتشار خبری مبنی بر بازداشت مردی میانسال که با جعل امضاء مبلغ 7 میلیارد و 529 میلیون ریال از محل کسورات بازنشستگی اداره برداشت کرده بود ، وی را مسئول ذیحسابی یکی از ارگان ها معرفی کرده بودند.

اخبار اجتماعی - شادا