اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت پلیس آدمخوار در آلمان


پلیس آلمان بعد از کشف جسد یک مرد در کوهستان‌های شرق این کشور، یک مامور پلیس را به اتهام کشتن و خوردن برخی از اعضای بدن مقتول بازداشت کرد.

خبرگزاری ایسنا: پلیس آلمان بعد از کشف جسد یک مرد در کوهستان‌های شرق این کشور، یک مامور پلیس را به اتهام کشتن و خوردن برخی از اعضای بدن مقتول بازداشت کرد.

به گفته پلیس شهر «درسدن»، شواهد به دست آمده حاکی از آن است که این مامور پلیس 55 ساله پس از ارتکاب به این قتل بخش‌هایی از بدن قربانی را خورده‌ است.

پلیس آلمان معتقد است این دو نفر از طریق اینترنت با یکدیگر آشنا شده‌ بودند.

متهم در بازجویی‌های خود خوردن جسد مقتول را انکار کرده و اظهار داشته به خواست مقتول او را کشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، به گفته پلیس روی جسد مثله‌شده قربانی که در یک قطعه زمین متعلق به این مامور پلیس دفن شده بود، آثار شکنجه نیز به چشم می‌خورد.


ویدیو مرتبط :
حوادث دزد و پلیس - زدن پلیس توسط سارق بازداشت شده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت اعضای یک باند آدمخوار در برزیل



  باند آدمخوار در برزیل,باند آدمخوار

 

بازداشت اعضای یک باند آدمخوار در برزیل

اعضای این گروه روز جمعه دستگیر شدند. بنا بر گزارش رسانه های برزیل، دختر پنج ساله یکی از قربانیان این گروه نیز در این خانه پیدا شد.

 

جزئیات خبر یک باند از آدمخواران در برزیل که گفته می شود دست‌کم پنج زن را به قتل رسانده و آنها را خورده اند روز یکشنبه مردم این کشور را مبهوت کرد.

 

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از  خبرگزاری آلمان از سائوپائولو، این باند در مواردی نیز گوشت قربانیان خود را به شکل کلوچه های گوشتی به فروش رسانده بود.

 

جزئیات این خبر پس از آن به تدریج منتشر شد که که روزنامه «فولها دی سائوپائولو» در پایگاه اینترنتی خود فیلمی را منتشر کرد که در آن ایزابل کریستینا داسیلوا ، 51 ساله ، گفت وی و همسر و دوست 25 ساله او طی پنج روز در شهر گارانهونس 10 کیلوگرم گوشت انسان خورده اند.

 

این کار بخشی از یک مراسم آئینی فرقه ای بود که این سه نفر از اعضای آن بودند. این سه نفر ظاهرا مقداری از گوشت قربانیان را پس از پختن به شکل کلوچه در خیابان فروخته بودند.

ماموران تحقیق که در مسیر جستجوی مفقودان این پرونده به اعضای این فرقه رسیده بودند، گفتند بقایای قربانیان را که در محل زندگی این سه نفر دفن شده بود، پیدا کردند.

 

اعضای این گروه روز جمعه دستگیر شدند. بنا بر گزارش رسانه های برزیل، دختر پنج ساله یکی از قربانیان این گروه نیز در این خانه پیدا شد.

همسر داسیلوا طبق گزارش ها کتابی تحت عنوان «اعترافات یک بیمار اسکیزوفرنیک» نوشته که در آن به شرح جزئیات چگونگی قتل یک زن و خوردن گوشت او پرداخته است./تابناک