اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت پسر سفیر سابق ایران در تهران


پسر سفیر سابق ایران در کشور ونزوئلا در رابطه با قتل پسر جوانی در پارتی شبانه شمال تهران بازداشت شد.

 خبرگزاری مهر:   پسر سفیر سابق ایران در کشور ونزوئلا در رابطه با قتل پسر جوانی در پارتی شبانه شمال تهران بازداشت شد.

 شامگاه پنج شنبه گذشته ماموران پلیس از مرگ مرموز پسر جوانی در بیمارستان دی باخبر شدند.

در ادامه تیمی از ماموران همراه قاضی ویژه قتل در بیمارستان حاضر شده و با پیکر پسرجوانی روبرو شدند که با ضربه جسم تیز از پا درآمده بود.


دو پسر جوان مقتول را به بیمارستان انتقال داده و مدعی شده بودند او در یک تصادف مجروح شده است. اما پزشکان که به ماجرا مشکوک شده بودند موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

سپس دو پسر جوان با دستور قضائی بازداشت شدند. آنها در نخستین بازجوئی ها اظهار داشتند، در حال عبور از خیابان ولیعصر بودیم که با پیکر نیمه جان پسر جوان روبرو شده و او را به بیمارستان رساندیم.

کارآگاهان که متوجه تناقض گوئی های آنها شده بودند به تحقیقات ادامه دادند تا اینکه یکی از متهمان به نام "ساشا" لب به اعتراف گشود و گفت : امشب یک میهمانی شبانه در خانه ام در خیابان فرشته برگزار کرده بودم.

مقتول هم از میهمانان جشنم بود. حوالی ساعت 10 شب او تلفنی با فرد ناشناسی درگیری پیدا کرد.

 دقایقی بعد هم چند پسر قوی هیکل به مقابل خانه ما آمده و شروع به داد و فریاد کردند.

مقتول سراغشان رفت و با یکی از آنها درگیر شد. او هم با چاقو ضربه ای به مقتول زد و از محل گریخت. من و دوستم هم او را به بیمارستان رساندیم.


ادامه بررسی ها نشان داد، ساشا پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا است . او شب حادثه میهمانی مختلطی را در خانه اش ترتیب داده بود که چند ایرانی خارج نشین هم در آن شرکت داشتند.

هم اکنون تحقیقات برای شناسائی و دستگیری عاملان جنایت ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
بازداشت دختر و پسر به خاطر ایجاد رعب و وحشت در پارکی در تهران | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب خبر بازداشت پسر سفیر سابق ایران


سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه بازداشت پسر سفیر سابق ایران در ترکمنستان خبرسازی است، گفت: بخش زیادی از بازداشت شدگان در ترکمنستان به دلیل عدم رعایت قوانین این کشور است.

خبرگزاری خانه ملت: سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه بازداشت پسر سفیر سابق ایران در ترکمنستان خبرسازی است، گفت: بخش زیادی از بازداشت شدگان در ترکمنستان به دلیل عدم رعایت قوانین این کشور است.

مرضیه افخم در نشست هفتگی خود با رسانه ها امروز (سه شنبه 9 اردیبهشت) در پاسخ به سؤال خبرنگار این خبرگزاری درباره بازداشت 272 ایرانی در ترکمنستان و حضور پسر سفیر سابق ایران جزء بازداشت شدگان، گفت: اخبار منتشر شده درباره پسر سفیر سابق ایران در ترکمنستان خبرسازی است.

وی ادامه داد: بخشی از بازداشت شدگان در ترکمنستان به دلیل عدم رعایت قوانین این کشور زندانی شده اند و به زودی اقدامات انجام گرفته برای زندانیان ایرانی در این کشور اطلاع رسانی می شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال خبرگزاری خانه ملت درباره اخراج 64 دانشجوی ایرانی برای تحصیل در رشته فیزیک هسته ای و متالوژی و ارتباط داشتن با برنامه هسته ای ایران، افزود: اطلاعات اولیه دستگاه دیپلماسی صحت این خبر را به این شکل تأیید نمی کند.

افخم تصریح کرد: پیگیری ها از طریق سفارت جمهوری اسلامی ایران در نروژ ادامه دارد تا هم اطلاعات میدانی و هم اطلاعاتی از آخرین ساختار قوانین و مقرراتی که در این کشور اعلام شده به دست بیاوریم.

وی در واکنش به اظهارات اخیر سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس مبنی بر احیای شرکتی مرتبط با رژیم صهیونیستی با حمایت وزارت خارجه گفت: اگر این بحث در کمیسیون اصل نود مجلس مطرح شود دستگاه دیپلماسی به این موضوع پاسخ می دهد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ادامه داد: چارچوب کاری وزارت خارجه عدم ورود به حوزه فعالیت بنگاه های تجاری و اقتصادی است و وزارت خارجه دبیرخانه ای برای ارتباط شرکت های مرتبط با رژیم صهیونیستی تشکیل داده و قطعا سازمان ها و نهادهای تخصصی که ذیربط و فعال در این حوزه هستند در جمع آوری اطلاعات نقش دارند و پیگیری های وزارت امور خارجه نیز در این مورد ادامه دارد.