اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت پدرو پسری با 110 فقره بدل اندازی




 اخبار حوادث  - بازداشت پدرو پسری با 110 فقره بدل اندازی

سرکلانتر نهم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری پدر و پسری که اقدام به بدل اندازی و سرقت از سالمندان در جنوب پایتخت می‌کردند خبر داد و افزود:متهمان در بازجویی های پلیسی تاکنون به 110فقره سرقت معترف شده اند.

به گزارش ابتکار، سرهنگ ‘ خلیل شهبازی ‘ گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان سالمند در محدوده کلانتری 168، 13 آبان در خصوص کلاهبرداری و بدل اندازی دو مرد، ماموران دایره تجسس کلانتری بلافاصله تحقیقات خود را برای شناسایی آنها آغاز کردند.

وی افزود: با گرفتن مشخصات ظاهری متهمان از شاکیان پرونده مشخص شد آنها که ‘ ف’ و’ ب’ نام دارند پدر و پسر سابقه داری هستند که به علت کلاه برداری در جنوب پایتخت چندین مرتبه بازداشت شده اند.

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان و گرفتن مجوز قضایی ماموران کلانتری 168، 13 آبان بلافاصله برای دستگیری آنها وارد عمل شدند و با زیر نظر گرفتن منزل نامبردگان در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند آنها را هنگام خروج از منزل بازداشت کنند.

وی گفت: با انتقال متهمان به کلانتری آنها مورد بازجویی قرار گرفتند که طی بازجویی های انجام شده آنها تاکنون به 110 فقره سرقت اعتراف کرده اند و ماموران متهمان را بعد از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

 اخبار حوادث  - ابتکار


ویدیو مرتبط :
عجب پدرو پسری توصیه میکنم ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسری 14 ساله با بدنی 110 ساله +عکس



پسری 14 ساله با بدنی 110 ساله +عکس

به سبب این وضعیت که Progeria نامیده می شود، بدن فرد هشت برابر سریع تر از نرمال رشد می کند.بنا بر این گزارش، دو برادر و سه خواهر علی حسین بر اثر این بیماری ژنتیکی درگذشته اند؛ اما دو خواهر او سالمند.

بدن پسری 14 ساله در هند مثل فردی 110 ساله است! علی حسین 14ساله دچار اختلال ژنتیکی نادری است که پنج نفر از خواهران و برادران او را کشته است. در جهان تنها 80 نفر به این مشکل مبتلا هستند. به سبب این وضعیت که Progeria نامیده می شود، بدن فرد هشت برابر سریع تر از نرمال رشد می کند.

 

بیماری های نادر ژنتیکی,علائم بیماری Progeria


بنا بر این گزارش، دو برادر و سه خواهر علی حسین بر اثر این بیماری ژنتیکی درگذشته اند؛ اما دو خواهر او سالمند.


Progeria آنقدر نادر است که 10 سال طول کشید تا پزشکان در هند آن را تشخیص دهند.

بیماری های نادر ژنتیکی,علائم بیماری Progeria

بیماری های نادر ژنتیکی,علائم بیماری Progeria

 

بیماری های نادر ژنتیکی,علائم بیماری Progeria

بیماری های نادر ژنتیکی,علائم بیماری Progeria

 

bartarinha.ir