اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت و اعزام به کهریزک با دستور من بود


متهم ردیف دوم پرونده قضات کهریزک گفت: در حوادث سال 88 من به عنوان دادیار دستور بازداشتها و اعزام به کهریزک را صادر کردم.

خبرگزاری مهر:  متهم ردیف دوم پرونده قضات کهریزک گفت: در حوادث سال 88 من به عنوان دادیار دستور بازداشتها و اعزام به کهریزک را صادر کردم.

علی اکبر حیدری فر قبل از آغاز سومین جلسه دادگاه قضات کهریزک در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا شما هم ادعای مرتضوی مبنی بر اینکه وی مرخصی بوده را تایید می کنید، گفت: بله ولی من مرخصی نبودم و از ابتدا تا انتهای حوادث حضور داشتم.

وی رسیدگی پرونده در دادگاه را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: در مورد صلاحیت دادگاه اظهار نظر نمی کنم.

حیدری فر در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه چند صفحه دفاعیه آماده کردید و چه کسی دستور بازداشت و اعزام به کهریزک را صادر کرده است، گفت: دفاعیه من 30 صفحه است و اعلام می کنم که به عنوان دادیار داستانی تهران در سال 88 دستور بازداشت و اعزام به کهریزک را صادر کرده ام و این دستورات ارتباطی با سعید مرتضوی نداشته و من شخصا انجام داده ام.


ویدیو مرتبط :
اجرای زنده آهنگ تندیس توسط حمید مهدوی در کهریزک در جمع بچه های کهریزک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سومین جلسه دادگاه کهریزک/ حیدری فر: دستور بازداشت ها را من صادر کردم، مرتضوی بی گناه است!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

سومین جلسه دادگاه کهریزک/ حیدری فر: دستور بازداشت ها را من صادر کردم، مرتضوی بی گناه است

دقایقی قبل با ورود سعید مرتضوی و شاکیان سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پروند متهمان کهریزک آغاز شد.

به گزارش مهر ، ساعت 9.30 دقیقه صبح دوشنبه سعید مرتضوی همراه با تیم حفاظتی و تحت تدابیر شدید امنیتی از درب پشتی دادگاه کیفری استان تهران وارد دادگاه شد.

علی اکبر حیدری فر هم همزمان با ورود مرتضوی وارد شد ولی پیش از ورود به دادگاه در جمع خبرنگاران قسمتی از متن دفاعیه خود را در پاسخ به مهر اعلام کرد و گفت: سعید مرتضوی دستور بازداشت و اعزام متهمان به کهریزک را صادر  نکرده و همه کاره من بودم.

حیدری فر قبل در پاسخ به اینکه آیا شما هم ادعای مرتضوی مبنی بر اینکه وی مرخصی بوده را تایید می کنید، گفت: بله ولی من مرخصی نبودم و از ابتدا تا انتهای حوادث حضور داشتم.

وی رسیدگی پرونده در دادگاه را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: در مورد صلاحیت دادگاه اظهار نظر نمی کنم.

حیدری فر در پاسخ به اینکه چند صفحه دفاعیه آماده کردید و چه کسی دستور بازداشت و اعزام به کهریزک را صادر کرده است، گفت: دفاعیه من 30 صفحه است و اعلام می کنم که به عنوان دادیار داستانی تهران در سال 88 دستور بازداشت و اعزام به کهریزک را صادر کرده ام و این دستورات ارتباطی با سعید مرتضوی نداشته و من شخصا انجام داده ام.

بر اساس این گزاش هم اکنون خبرنگاران رسانه ها انتظار می کشند تا بعد از پایان دادگاه نتیجه را از شاکیان و متهمان جویا شوند.

در حالی که با حکم قاضی پرونده، دادگاه غیر علنی برگزار می شود ولی روز گذشته متن دفاعیه سعید مرتضوی از سوی خبرگزاری ایرنا و ایسنا منتشر شد./مهر

 

 

اخبار داغ در 24 ساعت گذشته