اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت همه عاملان اسیدپاشی های اخیر


عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران با تاکید بر اینکه با متهمان اسیدپاشی با قاطعیت و اشد مجازات برخورد می کنیم، گفت: همه عاملان حوادث اسید پاشی به جز حادثه اصفهان دستگیر شده اند.

خبرگزاری ایرنا: عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران با تاکید بر اینکه با متهمان اسیدپاشی با قاطعیت و اشد مجازات برخورد می کنیم، گفت: همه عاملان حوادث اسید پاشی به جز حادثه اصفهان دستگیر شده اند.

جعفری دولت آبادی امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا اسید پاشی جرم محسوب می شود و چه برخوردی با عامل یا عاملان خواهید داشت؟ افزود: صراحتا اعلام می کنم اسیدپاشی جرم است و برخورد با این جرم و مجرمان آن قطعی خواهد بود.

دادستان تهران تاکید کرد: پرونده های اسیدپاشی در دادسرای جنایی در حال رسیدگی است و به طور جدی به این پرونده ها خواهیم پرداخت.

جعفری دولت آبادی در عین حال افزود: تعداد حوادث اسیدپاشی که در تهران رخ داده است نگران کننده نیست و مردم مطمئن باشند اقدامات لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

وی همچنین گفت: حادثه اخیر تهران نیز در حال بررسی است و با اشد مجازات با متهمان برخورد خواهد شد.

آخرین حادثه اسیدپاشی تهران پنج شنبه شب در خیابان هفت چنار اتفاق افتاد که اسیدپاشی بر روی راننده یک وانت بار از سوی دو راکب موتورسوار صورت گرفته بود.

دادستان تهران همچنین در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت مهدیه گلرو گفت: جرم وی امنیتی است و در این باره اظهار نظر نمی کنم.


ویدیو مرتبط :
جزئیات دستگیری عاملان اسیدپاشی به یک پزشک+ عکس و فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد قاطع با عاملان اسیدپاشی های اخیر


رییس کل دادگستری استان تهران، اسیدپاشی در اصفهان را جنایتی فجیع و اقدامی بسیار زننده دانست و گفت: برخورد دستگاه قضایی نیز در برابر این اقدام، بطور قطع بسیار قاطع خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا: رییس کل دادگستری استان تهران، اسیدپاشی در اصفهان را جنایتی فجیع و اقدامی بسیار زننده دانست و گفت: برخورد دستگاه قضایی نیز در برابر این اقدام، بطور قطع بسیار قاطع خواهد بود.

«غلامحسین اسماعیلی» افزود: تلاش های جدی برای شناسایی و مجازات عاملان اسید پاشی در حال انجام است و مطمئنم با خبرهایی که به ما دادند، سرنخ هایی بدست آمده و این افراد دستگیر خواهند شد و به مجازات می رسند.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع و زشت بودن این اقدام، اقدام زشت دیگری نیز اتفاق افتاد گفت: اقدام زشت دیگر این بود که برخی رسانه ها آن را به گروه های امر به معروف و ناهی از منکر نسبت دادند.

اسماعیلی افزود: اقدام اولیه زشت بود و منتسب کردن این اقدام به جریانات ارزشی، بسیار زشت تر بود.