اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت مجری شبکه ماهواره‌ای در تهران


صبری حسن‌پور سخنگوی تشکل غیر قانونی کنگره ملی ایرانیان برای نجات ایران و مجری شبکه ضد انقلاب سیمای رهایی (فعال در هلند) که در پوشش دیدار با خانواده خود به ایران عزیمت کرده بود، دستگیر شد.

خبرگزاری ایسنا: صبری حسن‌پور سخنگوی تشکل غیر قانونی کنگره ملی ایرانیان برای نجات ایران و مجری شبکه ضد انقلاب سیمای رهایی (فعال در هلند) که در پوشش دیدار با خانواده خود به ایران عزیمت کرده بود، دستگیر شد.

یک منبع آگاه با اعلام این خبر به «جهان نیوز» گفت: وی بارها در سخنانش بر لزوم تغییر نظام جمهوری اسلامی سخن به میان آورده است.

بازداشت مجری شبکه ماهواره‌ای در تهران

وی افزود: حسن‌پور در مدت حضور در ایران به شهرهای تهران، اهواز، اصفهان و کرج سفر کرده است.

این منبع مطلع گفت: صبری حسن‌پور که از قبل از انقلاب در خارج از کشور به سر می‌برد، در ادامه صریحا علت تشکیل شبکه ماهواره‌ای «سیمای رهایی» را ایجاد ارتباط با جامعه ایران و انجام اقدامات لازم با استفاده از اهرم‌ها و امکانات موجود برای انسجام گروه‌های معاند و کسب اطلاعات دقیق از داخل کشور بیان می‌کند که حضور وی در اهواز، اصفهان، کرج، تهران و ... را می‌توان در راستای همین اهداف دانست.


ویدیو مرتبط :
اعتراف سخت مجری شبکه ماهواره ای صهیونیستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت مجری یک شبکه ماهواره ای در تهران


افتتاحیه نمایشگاه نقاشی "ننه صنوبر" و حضور مجری یکی از شبکه های ماهواره ای با حاشیه هایی همراه شد. افتتاحیه نمایشگاه نقاشی "ننه صنوبر" و حضور مجری یکی از شبکه های ماهواره ای با حاشیه هایی همراه شد.


افتتاحیه نمایشگاه نقاشی "ننه صنوبر" واقع در خیابان میرداماد بازیچه عوامل شبکه های ماهواره ای شد.

مدیر و مجری یکی از شبکه های ماهواره ای که خود از برگزار کنندگان این نمایشگاه بود، با سوء استفاده از هنر یک هنرمند 70 ساله قصد ایجاد ناآرامی و بهره برداری سیاسی در این نمایشگاه را داشت که این حرکت با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی و بازداشت این مجری خاتمه یافت.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان