اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت فوتبالیست معروف در پارتی شبانه



 

 

بنابر اعلام پلیس انگلیس، «استوارت داونینگ» بازیكن باشگاه «لیورپول» این كشور در پی درگیری در یك كلوپ شبانه دستگیر شد. ایسنا: پلیس این بازیكن تیم فوتبال را به اتهام حمله به نامزد سابقش و كتك‌زدن او دستگیر كرد.

پلیس انگلیس پس از اطلاع از وقوع یك درگیری به محل اعزام شد و این بازیكن فوتبال را به همراه نامزد سابقش دستگیر كرد.

به گزارش شاهدان ماجرا، استوارت و نامزد سابقش به همراه دوستانشان به این كلوپ رفته بودند كه نامزد سابق استوارت به سمت یكی از دوستان او رفت و كلماتی را گفت كه باعث عصبانیت استوارت و درگیری میان آن دو شد.

هر دو این افراد برای بررسی‌های بیشتر و تكمیل پرونده به اداره پلیس منتقل شدند..../ایسنا


ویدیو مرتبط :
پارتی های شبانه تهران؛

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت چند فوتبالیست معروف در میهمانی شبانه



اخبار,اخبار ورزشی ,فدراسیون فوتبال

 

اخبار ورزشی - بازداشت چند فوتبالیست معروف در میهمانی شبانه

چند چهره سرشناس فوتبال ایران پس از حضور در یک میهمانی شبانه در یکی از باغ های اطراف تهران، بازداشت و به قید وثیقه آزاد شدند.

در روزهایی که فوتبال باشگاهی تعطیل است اما حاشیه های فوتبالیست ها کماکان ادامه دارد و در جدیدترین خبر شنیده می شود تعدادی از فوتبالیست های کشورمان چند شب پیش در یک میهمانی شبانه در یکی از باغ های اطراف تهران بازداشت شده اند!

در این میهمانی که چند بازیکن سرشناس هم حضور داشتند بعد از اطلاع همسایگان از حضور افراد مشکوک در این باغ و با اطلاع به پلیس زمینه ساز بازداشت همه افراد حاضر در این میهمانی و به وجود آمدن حاشیه های جدیدی برای فوتبال شدند!

در این میهمانی شبانه «پ»، «ف»، «م»، «م» و ... حضور داشتند و از چهره های سرشناس بازداشت شده در این مراسم بودند که البته همگی آنها با گذاشتن وثیقه در حال حاضر بیرون هستند و مشخص نیست چه آینده ای انتظار آن ها را می کشد.

باید دید اگر پرونده این بازیکنان به فدراسیون فوتبال هم برسد آن ها را می توانیم در لیگ برتر بعدی ببینیم یا از حضور آن ها در این لیگ جلوگیری می شود.

اخبار ورزشی - جام نیوز