اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت عوامل حمله به استخر زنانه


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی توضیح دیگری درباره جزئیات این حادثه نداد اما تاكید كرد: این اقدامات، تحركاتی سازمان یافته برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه است.

'فاطمه آلیا' نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از اراذل و اوباش كه در روزهای گذشته به یك استخر زنانه در تهران حمله كرده بودند، دستگیر شدند.

عضو فراكسیون زنان مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره این حادثه افزود: این اراذل و اوباش نتوانسته بودند به اهداف شوم خود دست یابند و با همكاری نیروی انتظامی به سرعت دستگیر شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی توضیح دیگری درباره جزئیات این حادثه نداد اما تاكید كرد: این اقدامات، تحركاتی سازمان یافته برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه است.

آلیا افزود: با شروع اجرای طرح امنیت اخلاقی، تعدادی از اراذل و اوباش اینگونه اقدامات را برای مقاومت در مقابل قانون انجام می دهند.

وی تاكید كرد: نیروی انتظامی و مسوولان قضایی باید قاطعانه با متجاوزان به حریم خصوصی افراد و برهم زنندگان امنیت اخلاقی و روانی جامعه برخورد كنند.

پیش از این یک مقام آگاه در نیروی انتظامی در گفت و گو با سایت فردا، حمله اراذل و اوباش به یک استخر زنانه در تهران را تکذیب کرده بود.

قبل از این براساس مطالب منتشر شده در سایت های تعامل اجتماعی، گزارش هایی درباره حمله گروهی از اراذل و اوباش به یک استخر زنانه در تهران و تعرض به زنان را منتشر کرده بود.

منبع: تابناک


ویدیو مرتبط :
بازداشت شبکه عوامل انفجارهای تروریستی ضاحیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت یکی از عوامل حمله به سفارت ایران در لبنان



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,سفارت ایران در لبنان

 

اخبار سیاست خارجی - بازداشت یکی از عوامل حمله به سفارت ایران در لبنان

تروریست دستگیر شده به دست داشتن در انفجارهای «ضهرالبیدر» در جاده بیروت و منطقه «الطیونه» در شهر بیروت اعتراف کرده است.

منابع امنیتی لبنان از بازداشت یکی از فرماندهان بارز گردان‌های «عبدالله عزام» خبر دادند.

به گزارش فارس، منابع امنیتی آگاه اعلام کردند که اعضای اطلاعات لبنان یک هفته پیش «محمود.أ» یکی از فرماندهان بارز گردان‌های «عبدالله عزام» را بازداشت کردند.

بنا بر گزارش وبگاه خبری «الاخبار» لبنان، این فرد را در حد و هم‌وزن « نعیم عباس» دیگر تروریست تکفیری می‌دانند که اکنون در بازداشت نیروهای امنیتی لبنان به سر می‌برد و از شهر «مجدل عنجر» است.

تروریست دستگیر شده به دست داشتن در انفجارهای «ضهرالبیدر» در جاده بیروت و منطقه «الطیونه» در شهر بیروت اعتراف کرده است.

گردان‌های عبدالله عزام مسئولیت حمله سال گذشته (2013) به سفارت ایران در بیروت را بر عهده گرفته بود.

منابع امنیتی لبنان تروریست مذکور  را دست راست شیخ فراری « سراج الدین زریقات» سخنگوی گروه تروریستی گردان های عبدالله عزام معرفی کرده‌اند و گفتند که او مسئول تامین منزل برای «سجی الدلیمی» همسر سابق سرکرده اصلی گروهک داعش بوده که چندی پیش در مرز لبنان و سوریه بازداشت شد.
اخبار سیاست خارجی - فارس