اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت عامل شهادت معلم ایرانشهری


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان شهادت گروهبان یکم حسینعلی سبحانیان مامور انتظامی و پرویز روشناس فرهنگی بومی ایرانشهری دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان شهادت گروهبان یکم حسینعلی سبحانیان مامور انتظامی و پرویز روشناس فرهنگی بومی ایرانشهری دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی افزود: عوامل اصلی شهادت این دو نفر در کمتر از دو روز دستگیر شدند.

وی گفت: بر اساس تاکید صورت گرفته در روز شهادت مامور انتظامی و معلم ایرانشهری، بیشتر عوامل دست اندرکار در این حادثه دستگیر شدند.

ماموران کلانتری 12 شهرستان ایرانشهر دوشنبه شب هنگام گشت زنی در کمربندی مکران این شهر مورد هجمه افراد مسلح سوار بر یک دستگاه خودرو پژو 405 قرار گرفتند.

متاسفانه بر اثر رگبار افراد مسلح ناشناس یکی از ماموران کلانتری 12 به نام گروهبان یکم حسینعلی سبحانیان به شهادت رسید.

بر اثر این تیراندازی یکی از فرهنگیان ایرانشهر به نام پرویز روشناس که در صف پمپ بنزین بود نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفت و شهید شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تمام جرائم در استان به ویژه بخش پلیس جنایی و اطلاعات عمومی در کمترین زمان پیگیری می شود.

سردار رحیمی افزود: نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان به سمت و سویی می رود که عرصه را برای متجاوزان تنگ کرده به طوری که دیگر جرائم و باندهای سازمان یافته در این استان وجود ندارد.

وی گفت: در بخش مواد مخدر نیز همکاری خوبی با پلیس و مسئولان افغانستان و پاکستان صورت گرفته و بر اساس تفاهم نامه های امضا شده تعاملات بهتر از گذشته است.


ویدیو مرتبط :
سوریه و بازداشت عامل انتحاری در حومه شمالی حلب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هلاکت عامل شهادت معلم ایرانشهری


درگیری مسلحانه پلیس با اشرار در ایرانشهر منجر به شهادت یک نفر از نیروهای پلیس و هلاکت عامل شهادت معلم ایرانشهری شد.

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی ایرانشهر در تشریح جزئیات درگیری مسلحانه که عصر روز پنجشنبه در ایرانشهر به وقوع پیوست پرداخت و اظهار داشت: درگیری مسلحانه عصر پنجشنبه در این شهر منجر به شهادت یک نفر از نیروهای پلیس و هلاکت یک نفر از اشرار شد.

وی افزود: ساعتی قبل پرسنل انتظامی ایرانشهر در درگیری با سارقان مسلح یکی از اشرار سابقه دار را به هلاکت رساندند و یکی دیگر از همراهانش را نیز دستگیر کردند.

وی گفت: دو قبضه سلاح کلاش همراه با مهمات از این دو شرور کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: پرسنل آگاهی و کلانتری 14 این شهرستان با حکم دستگاه قضایی به همراه یکی از سارقان مسلح دستگیر شده به نام الیاس (پسرعموی خلافکار معروف ایرانشهر) جهت شناسایی و دستگیری همدستانش رفته بودند که سارقان مسلح با دیدن پلیس اقدام به تیراندازی به طرف آنان می کنند.

وی ادامه داد: متاسقانه در این درگیری ستوان یکم تقی زاده به درج رفیع شهادت نائل می شود و یکی دیگر از پرسنل انتظامی زخمی شده که حال وی رضایت بخش است.

به گفته این مقام انتظامی، الیاس در سال‌های گذشته سرکرده یک باند تبهکار بود که اقدام به سرقت مسلحانه از مردم و خودروهای بین شهری می‌کرد و شرور به هلاکت رسیده توسط مامورین نیروی انتظامی سال گذشته مرتکب قتل یک معلم در حاشیه شهر ایرانشهر شده بود.