اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت عامل شهادت مامور ناجا در ایرانشهر


فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: شرور مسلحی که اقدام به شهادت یک مامور انتظامی در مهر ماه امسال کرده بود در این شهرستان دستگیر شد.

خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: شرور مسلحی که اقدام به شهادت یک مامور انتظامی در مهر ماه امسال کرده بود در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ دوم دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی، ماموران انتظامی ایرانشهر با همکاری پلیس امنیت عمومی استان عامل شهادت مامور انتظامی را در حوالی شهرستان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: بلافاصله اکیپ های عملیاتی پلیس به منطقه مورد نظر اعزام و شرور مسلح با مشاهده ماموران با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو اقدام به فرار کرد، که در عملیات منسجم تعقیب و گریز پلیسی، موفق به توقیف خودرو و دستگیری این متهم شده و در بازرسی از آن یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به اینکه متهم دارای چندین فقره سابقه کیفری از جمله سرقت های مسلحانه و ایجاد نا امنی در منطقه بوده، خاطرنشان کرد: این شرور مسلح در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، اعتراف به شهادت یک مامور انتظامی ایرانشهر در تاریخ سیزدهم مهر امسال کرد.

وی ادامه داد: تلاش‌های پلیس برای کشف سایر اقدامات مجرمانه احتمالی توسط این متهم همچنان با جدیت ادامه دارد.

شهرستان 270 هزار نفری ایرانشهر در 345 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.


ویدیو مرتبط :
بازداشت عامل نزاع و درگیری خیابانی در تنکابن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت عامل شهادت 6 مامور در ایرانشهر


فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت که شرور مسلح و عامل اصلی شهادت شش مامور انتظامی در 16 سال پیش، در بخش بمپور این شهرستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت که شرور مسلح و عامل اصلی شهادت شش مامور انتظامی در 16 سال پیش، در بخش بمپور این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ دوم دوستعلی جلیلیان افزود: با افزایش پوشش اطلاعاتی، ماموران انتظامی پاسگاه دامن از تردد شرور معروف در این منطقه آگاه و وی را در مخفیگاهش دستگیر و تحویل آگاهی ایرانشهر دادند.

وی گفت: در تحقیقات مقدماتی از متهم و بررسی سوابقش مشخص شد وی در سال 1378 فردی را در ایرانشهر به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: این شرور به جرم های مختلف از جمله به شهادت رساندن شش نفر از ماموران انتظامی پاسگاه دامن، سرقت مسلحانه یک خودرو و دو موتورسیکلت، سرقت مسلحانه خودرو تویوتا با انگیزه درگیری طایفه ای، راهبندان در جاده و سرقت اموال مسافران اتوبوس و مجروح کردن سه نفر از ماموران پلیس در این راهبندان و گروگانگیری دو پزشک اعتراف کرد.

سرهنگ جلیلیان گفت : این متهم به همراه پرونده شرارت به مراجع قضایی شهرستان ایرانشهر تحویل شد.

وی بیان کرد: پلیس برای تامین و گسترش امنیت در ایرانشهر از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و شهروندان نیز می توانند موارد مشکوک را از طریق سامانه 110 به نیروی انتظامی اطلاع رسانی کنند.

شهرستان 270 هزار نفری ایرانشهر در 345 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.