اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت عامل حمله تروریستی «کهیر»


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل شهادت مامور انتظامی در کنارک خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل شهادت مامور انتظامی در کنارک خبر داد.

سردار حسین رحیمی در تشریح این خبر بیان کرد: بامداد روز جمعه یک فرد مسلح ناشناس به ایستگاه ایست بازرسی در سه‌راهی کهیر در کنارک حمله کرده و یک نفر از مأموران انتظامی را شهید و یک سرباز وظیفه را مجروح کرد و یک اسلحه مأموران انتظامی را با خود برد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه‌داد: با تلاش ماموران همان روز هویت او مشخص و عملیات برای دستگیری این شرور سابقه‌دار آغاز شد که سرانجام شب‌گذشته ماموران انتظامی او را دستگیر کردند.

رحیمی گفت: این فرد در یکی از روستاهای حوالی محل زندگی خود مخفی شده بود.

وی تصریح‌کرد: بازجویی‌ها از این شرور در رابطه با همکاری دیگر افراد در این حادثه تروریستی ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
گروه تروریستی الاهوازیه کیست؟ (عامل حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز چ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت پدر و برادر عامل حمله تروریستی


پلیس فرانسه برادر و پدر یکی از عاملان حملات پاریس را که هویتش مشخص شده، برای تحقیق بازداشت کرد.

پایگاه خبری شبکه العالم: پلیس فرانسه برادر و پدر یکی از عاملان حملات پاریس را که هویتش مشخص شده، برای تحقیق بازداشت کرد.

یک عضو پارلمان فرانسه در توییتر نوشت: "عمر اسماعیل مصطفی" از عاملان حملات پاریس است که در منطقه چارتریس که من تا سال 2012 شهردار آن بوده ام زندگی می کرد".

پلیس با عملیات گسترده امنیتی دو آدرس را که در یکی از آنها پدر و در دیگری برادر عامل تروریستی زندگی می کردند، زیر نظر گرفت و آن دو نفر را بازداشت کرد.

علاوه بر این 4 تن از اقوام و نزدیکان سایر تروریست های حادثه تروریستی پاریس نیز بازداشت شده اند.

"فرانسوا مالین" دادستان فرانسه روز شنبه اعلام کرد که یکی از عاملان حمله به کنسرت، نزد پلیس سوء سابقه داشته و متولد سال 1985 فرانسه و ساکن یکی از محلات حاشیه جنوب پاریس به نام "کوروکورونیه" است.

وی همچنین خاطرنشان کرد که 6 حمله تروریستی در مناطق مختلف پاریس به کشته شدن دست کم 129 نفر و جراحت 352 نفر دیگر منجر شده است.