اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت عاملان تیراندازی در شوش


دادستان عمومی و انقلاب شوش از دستگیری سه عامل تیراندازی در یک مجلس ترحیم در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب شوش از دستگیری سه عامل تیراندازی در یک مجلس ترحیم در این شهرستان خبر داد.

مصطفی نظری گفت: این افراد دوشنبه شب در یک مجلس فاتحه خوانی در شهر شوش اقدام به تیراندازی هوایی کرده بودند.

وی اظهار کرد: افراد یاد شده با استفاده از سلاح شکاری در خیابان های اطراف مسجدالنبی احمد آباد شوش اقدام به تیراندازی کرده و موجب وحشت اهالی شده بودند.

دادستان شوش افزود: این افراد پس از تعقیب توسط ضابطان قضایی دستگیر و به اتهام اخلال در نظم عمومی بازداشت شدند.

نظری افزود: این متهمان پس از تکمیل تحقیقات و با احراز جرم با صدور کیفرخواست به دادگاه معرفی می شوند.

دادستان شوش گفت: هرگونه تیراندازی با سلاح شکاری و جنگی مجاز و غیر مجاز، جرم محسوب شده و با متهمان با قاطعیت برخورد می شود.

شنبه شب نیز جوانی 20 ساله که در شهر امام دزفول در یک مجلس عروسی اقدام به تیراندازی هوایی با سلاح جنگی کرده بود در درگیری با ماموران انتظامی کشته شد.

رسم نادرست تیراندازی در برخی مجالس عروسی و عزا در خوزستان با وجود هشدار مکرر نیروی انتظامی و دستگاه قضایی همچنان رایج است.

تاکنون چند نفر بر اثر اصابت گلوله ناشی از تیراندازی هوایی در مجالس عروسی و عزا در خوزستان جان خود را از دست داده یا مصدوم شده اند.


ویدیو مرتبط :
شبکه عاملان انفجار تروریستی بیروت بازداشت شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دادستان شوش خبر داد: بازداشت عوامل تیراندازی ها در مراسم عزاداری دهه اول محرم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دادستان عمومی و انقلاب شوش با بیان اینکه تمام عوامل سه حادثه اخیر ناامنی و تیراندازی در سطح این شهرستان شناسایی شده اند، گفت: شماری از این افراد دستگیر و چند نفر دیگر نیز تحت تعقیب قرار گرفته اند.

مصطفی نظری پنجشنبه شب ضمن تشریح چند حادثه ناامنی در آبان ماه در شهرستان شوش، افزود: پنجم آبان ماه دو نفر به دنبال اختلاف شخصی با یکی از بانیان یک تکیه عزاداری در خیابان فیاض بخش شوش اقدام به تیراندازی به سمت این تکیه کرده و متواری شدند.

وی اظهار کرد: این دو نفر پس از این اقدام، شناسایی و راهی زندان شدند.

نظری در خصوص حادثه تیراندازی هوایی در مجاور آرامگاه دعبل خزاعی در سه شنبه شب گذشته توسط نیز گفت: فرد مذکور از اهالی روستای حمزه بخش مرکزی شوش بوده که با پسر عموی خود اختلاف ملکی داشته و با سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت حسینیه حضرت ام البنین (ع) در همان روستا کرده و سپس متواری شد.

دادستان شوش افزود: این فرد سپس در شهر شوش نیز در چند نقطه از جمله خیابان امام رضا(ع)، پشت حرم دعبل خزاعی و میدان بسیج اقدام به تیراندازی هوایی کرده و موجب رعب و وحشت در شهروندان شده و متواری گردید.

وی افزود: این متهم پس از این اقدام، شناسایی شده و بزودی نیز دستگیر و به اشد مجازات خواهد رسید.

دادستان شوش در خصوص حادثه حمله به نگهبان اداره بنیاد مسکن شوش در تاریخ 10 آبان که به زخمی شدن نگهبان این اداره با ضربات چاقو انجامید، نیز گفت: یکی از عوامل این حادثه شناسایی و تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است.

وی با تأکید بر برخورد شدید با متخلفان و مجرمان و افرادی که به هر نحوی موجب رعب و وحشت و ناامنی در سطح شهرستان شوش شوند، افزود: هرگونه سلب آسایش، مزاحمت و خسارت به دیگران، جرم و قابل تعقیب قضایی است و کیفر قانونی دارد.

 

اخبار اجتماعی - ایرنا