اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت ضاربان حادثه گلپایگان



 اخبار حوادث  - بازداشت ضاربان حادثه گلپایگان/ هیچ آسیبی به مردم یا نیروهای انتظامی نرسید

فرمانده انتظامی اصفهان از دستگیری ضاربان حادثه گلپایگان در عملیات ضربتی پلیس اصفهان خبر داد.

سردار عبدالرضا آقاخانی دقایقی پیش در گفت‌وگو با تسنیم در اصفهان با اشاره به دستگیری عاملان حادثه گلپایگان اظهار داشت: بامداد امروز در عملیاتی که صورت گرفت دو نفر فراری حادثه گلپایگان در عملیات ضربتی در یکی از مناطق استان اصفهان شناسایی شدند.

وی افزود: این دو نفر که مسلح بودند ساعت 30 دقیقه بامداد شب گذشته با پلیس درگیر شدند که از این میان یکی از آنها کشته شده و دیگری دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه در این عملیات هیچ آسیبی به مردم یا نیروهای انتظامی نرسید و آنها بدون تلفات دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از حادثه خونین روز شنبه گلپایگان، پیگیری این اتفاق به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و ما 5 روز به صورت ویژه بر روی آن کار کردیم و عوامل را شناسایی کرده و دستگیر کردیم.


 اخبار حوادث  - تسنیم
 


ویدیو مرتبط :
تصاویری واقعی از حادثه گلپایگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضاربان بانوان محجبه بازداشت شدند/ ناجا یکی از ضاربان را با یک "قبض تلفن" آزاد کرد



بازداشت ضاربان بانوان محجبه,ضاربان بانوان محجبه, ضارب بانوان محجبه تهرانی

ضاربان بانوان محجبه بازداشت شدند/ ناجا یکی از ضاربان را با یک "قبض تلفن" آزاد کرد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از بازداشت دو ضارب بانوان محجبه تهرانی که به خاطر امر به معروف مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند خبر داد و گفت که متاسفانه، ناجا یکی از ضاربان را با قید وثیقه‌ای که فقط یک قبض تلفن بود، آزاد کرده است.


به گزارش نامه،حجت‌الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به ضرب و شتم دو خانم محجبه، اظهار داشت: نیروی انتظامی در پیگیری مورد اول که در میدان پونک رخ داد، پیگیری چندان پررنگی نداشت اما در بازداشت ضارب خانم محجبه که آمر به معروف هم بود، خوب عمل کرد و توانست آن ضارب را دستگیر کند البته ضارب با رضایت خانم محجبه آزاد شد.

وی ادامه داد: در منطقه خانی‌آباد نیز یک خانم محجبه که به یک خانم بی‌حجاب امر به معروف کرده بود،مورد اهانت واقع و مورد ضرب و شتم قرار گرفت که ضارب پس از دستگیری توسط نیروی انتظامی و شکایت آن خانم محجبه، کلانتری با گرفتن یک "قبض تلفن" به عنوان وثیقه، فرد ضارب را آزاد کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بر همین اساس تصریح کرد: عملکرد نیروی انتظامی در مورد اول بد نبود اما باید این موضوع رسانه‌ای می‌شد که نیروی انتظامی در حمایت از این خانم محجبه اقداماتی را انجام داده و ضارب را دستگیر کرده اما عملکرد نیروی انتظامی در مورد دوم اصلا درست نبود و نباید با یک قبض تلفن فرد ضارب آزاد می‌شد.

طاهری همچنین تاکید کرد: قاطبه نمایندگان مجلس انتظار دارند که نیروی انتظامی با قاطعیت این موضوعات را پیگیری و با این گونه افراد برخورد قاطع داشته باشد نه اینکه آنها را با یک قبض تلفن آزاد کند. همچنین پیگیری‌های نیروی انتظامی نیز باید بدون ذکر نام متهم و مجرم رسیدگی شود، تا جامعه متوجه شود که نیروی انتظامی در دفاع از آمران به معروف قاطع و جدی است.
وی همچنین تاکید کرد: جمعی از نمایندگان مجلس درباره عملکرد نیروی انتظامی در دفاع از آمران به معروف به وزیر کشور تذکر داده‌اند تا پیگیری‌ها و اقدامات نیروی انتظامی در این زمینه جدی‌تر شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در پایان گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس برای بررسی این موضوع قرار بود امروز با حضور وزیر کشور تشکیل جلسه دهد که وزیر کشور نمی‌توانست در این جلسه شرکت کند ولی قرار شد تا جلسه نمایندگان با حضور سردار اشتری برگزار شود که متاسفانه به دلیل برگزاری نشست علنی نمایندگان، جلسه کمیسیون فرهنگی برای بررسی این موضوع به هفته‌های دیگر موکول شد و انشاءالله در اولین فرصت و پس از جلسه کمیسیون فرهنگی از مسئولان نیروی انتظامی برای حضور در صحن مجلس و ارائه گزارش به نمایندگان مردم دعوت خواهیم کرد./نامه نیوز