اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت شرور خطرناک تهران در رختخواب


رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یک شرور سابقه دارِ سطح یک در رختخواب محل زندگی‌اش به دنبال عربده کشی، چاقو کشی و قدرت نمایی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یک شرور سابقه دارِ سطح یک در رختخواب محل زندگی‌اش به دنبال عربده کشی، چاقو کشی و قدرت نمایی خبر داد.

سرهنگ علیرضا محرابی با اعلام خبر دستگیری یکی از اوباش عربده کش شرق تهران اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده‌ای از دادسرای ناحیه 23 تهران مبنی بر دستگیری اراذل و اوباش سطح یک به نام «شهروز»،‌ موضوع به تیم خبره‌ای از ماموران اداره عملیات ویژه سپرده شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد شهروز 33 ساله؛ چندی پیش با عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد در محدوده بهشت‌زهرا (س) موجی از رعب و وحشت در منطقه ایجاد کرده بود که این موضوع باعث نارضایتی تعدادی از شهروندان شده بود.

وی افزود: با توجه به اینکه «شهروز» از اراذل سطح یک پایتخت بود و سوابق متعدد کیفری در زمینه شرارت در پرونده وی وجود داشت، ماموران اداراه عملیات ویژه، منابع اطلاعاتی خود را برای یافتن وی فعال کردند و بر اساس گزارشات این منابع مشخص شد «شهروز» در خانه‌ای مجردی در محدوده خیابان جشنواره تهرانپارس ساکن است.

محرابی گفت: پس از مشخص شدن محل زندگی «شهروز» اکیپی از ماموران مرکز عملیات با همکاری اکیپی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت تهران بزرگ به محل زندگی وی اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و با اذن ورود به منزل و رعایت تمام موازین شرعی، قانونی و حقوق شهروندی وی را در حالیکه در رختخواب خود در حال استراحت بود دستگیر کنند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: ماموران پس از دستگیری شهروز، در بازرسی از منزل وی موفق شدند یک قبضه سلاح سرد چاقو را کشف و ضبط کنند و وی را برای سیر مراحل قانونی به تحت نظرگاه پلیس امنیت منتقل کردند که پس از بازجویی‌های به عمل آمده شهروز به عربده کشی و قدرت نمایی و سایر بزه‌های انتسابی اعتراف کرد.


ویدیو مرتبط :
بازداشت 52 سردسته باندهای مجرمانه خطرناک در روسیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت شرور خطرناک در حالت مستی/پایان وحشت آفرینی یک ماهه "عربده کش قلهک"



اخبار,اخبار حوادث, ,دستگیری اراذل

 

اخبار حوادث - بازداشت شرور خطرناک در حالت مستی/پایان وحشت آفرینی یک ماهه "عربده کش قلهک"

سرهنگ حمیدوند با اشاره به تلاش یک ماهه ماموران برای دستگیری یکی از اراذل و اوباش محدوده قلهک گفت: متهم به جرم ایجاد درگیری و مجروح کردن تعدادی از شهروندان، تحت تعقیب پلیس بود که روز گذشته دستگیر شد.

سرهنگ منصور حمیدوند، رئیس کلانتری 124 قلهک، صبح امروز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به تلاش یک ماهه ماموران انتظامی این کلانتری برای دستگیری یکی از اراذل و اوباش محدود مذکور گفت: این متهم به جرم ایجاد درگیری و مجروح کردن تعدادی از شهروندان، تحت تعقیب پلیس پایتخت بود که بامداد روز گذشته دستگیر شد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: حدود یک ماه پیش یکی از اراذل و اوباش این محدوده پس از شرب خمر اقدام به رانندگی در حالت مستی می‌کند که در یکی از چهارراه‌های این محدوده با یک خودروی دیگر تصادف کرده و پس از پیاده شدن از خودرو در حالی که تعادل خود را از دست داده بود، با قمه شروع به عربده کشی و ناسزا گویی به رهگذران و شهروندان می‌کند و زمانی که با اعتراض رانندگان دیگر روبرو می‌شود اقدام به ضرب و شتم آنها می‌کند.

وی افزود: در حین درگیری یکی از شهروندان با پلیس 110تماس گرفته و موضوع را اطلاع می‌دهد و این شرور که موقعیت خود را خطرناک می‌بیند از محل می‌گریزد و زمانی که ماموران کلانتری به محل می‌رسند و تحقیقات خود را آغاز می‌کنند متوجه می‌شوند که این متهم یکی از اشرار و اراذل و اوباش محدوده مذکور است که با سلاح سرد اقدام به عربده کشی و تهدید و درگیری با شهروندان کرده است.

سرهنگ حمیدوند عنوان داشت: با شکایت تعدادی از رانندگان و شهروندان حاضر در درگیری، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل شده و پس از اینکه پرونده در اختیار مقام قضایی قرار می‌گیرد دستور بازداشت متهم صادر شده و تیمی از ماموران این کلانتری با همکاری ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت برای دستگیری متهم وارد عمل می‌شوند.

کلانتر124 تصریح کرد: پس از یک ماه کار تحقیقاتی ماموران موفق شدند محل اختفای این متهم را در محدوده قلهک شناسایی کنند، که بلافاصله با هماهنگی‌های انجام شده برای دستگیری وی به محل اعزام می‌شوند و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه این متهم را در پاتوقش و در هنگام مصرف مشروبات الکلی بازداشت و برای تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.

وی بیان داشت: متهم که "ص" نام داشت پس از بازداشت برای بازجویی به کلانتری 124 قلهک منتقل شد که در برابر ماموران بازجو ضمن اعتراف به جرایم خود مبنی بر حمل سلاح سرد، قمه کشی، ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان و اقدام به اخلال در نظم عمومی، به جرایمی دیگر از قبیل زورگیری اعتراف کرد.

سرهنگ حمیدوند، اظهار داشت: متهم پس از بازجویی‌های انجام شده و اعتراف به جرایم خود برای رسیدگی به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد و پس از رسیدگی به پرونده با قرار بازداشت راهی زندان شد.

گفتنی است، تاکنون چهار نفر از شهروندان به عنوان شاکی پرونده به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت مراجعه کرده‌اند و از این متهم شکایت دارند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران