اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت «شراره» مواد فروش بزرگ تهران


سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری زنی که اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در جنوب پایتخت و اسلامشهر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری زنی که اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در جنوب پایتخت و اسلامشهر خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده ، در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال شکایت شهروندان مبنی بر توزیع گسترده مواد مخدر از سوی زنی به نام شراره بررسی موضوع در دستور کار دایره دوم معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و ماموران پس از اطمینان از صحت گزارش دریافتی اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری این فرد را آغاز کردند.

وی با اشاره به عملیات پلیسی برای دستگیری این زن اظهار کرد: سرانجام در ساعت 15 روز ششم مهرماه اکیپی از ماموران در عملیات پلیسی به مخفیگاه این زن واقع در محله عبدل آباد رفته و وی را به همراه همسرش به هویت اردشیر و یکی دیگر از همدستانش به نام منوچهر دستگیر کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به انتقال دو متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، اظهار کرد: همچنین ماموران در بازرسی از مخفیگاه این افراد، مقدار 91 کیلوگرم تریاک، مقادیری شیشه و پودر دست ساز مواد مخدر صنعتی را کشف و ضبط کردند و یک دستگاه سواری L90 نیز که از آن برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد توقیف شد.

وی با اشاره به اعترافات متهمان تصریح کرد: در بازجویی از آنان مشخص شد که آنان در اسلامشهر نیز فعالیت داشتند که در عملیاتی پلیسی و مشترک میان پلیس تهران و اسلامشهر دو متهم دیگر به نام‌های آزیتا و منصور در اسلامشهر دستگیر شدند.

بخشنده با اشاره به کشف9 کیلوگرم حشیش از این افراد، خاطر نشان کرد: همچنین مقدار 13 کیلو و 800 گرم هروئین نیز از دو فرد دستگیر شده در اسلامشهر به دست آمد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده پس از طی مراحل قانونی و تشکیل پرونده روانه دادسرا خواهند شد.


ویدیو مرتبط :
تهران بزرگ‌ترین میزبان‌ معتادین به مواد مخدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت خانم معلم مواد فروش در مدرسه + عکس



بازداشت خانم معلم مواد فروش در مدرسه + عکس

خانم معلمی که در مدرسه قرص میفروخت و یک دانش آموز 15 ساله را برای این کار استخدام کرده بود دستگیر شد......

به گزارش سرویس بین الملل شبکه خبری آتی نیوز به نقل از مگ فور، خانم معلمی که در مدرسه قرص میفروخت و یک دانش آموز 15 ساله را برای این کار استخدام کرده بود دستگیر شد.

این خانم معلم زبان انگلیسی پایه نهم یک مدرسه است که به دلیل فروش مواد مخدر در مدرسه بازداشت شده است.

 

 

   معلم مواد فروش,خانم معلم مواد فروش,اخبار حوادث,,

مردیت پریت" 31 ساله است که بخاطر اینکه به یک دانش آموز 15 ساله 4 قرص روانگردان داده بود تا بفروشد از مدرسه اخراج شد.

پلیس میگوید قرص هایی که وی برای فروش به دانش آموز مدرسه داده بود جز قرص های ضد افسردگی طبقه بندی میشود اما به خاطر دوز بالای مواد مسکن در آن به نوعی مواد مخدر محسوب شده و در طبقه بندی قرص های روان گردان قرار میگیرد به همین دلیل خرید و فروش آن بدون مجوز جرم محسوب میشود . تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.