اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت سرکرده عوامل حمله به سفارت ایران


تلویزیون المیادین اعلام کرد: یک منبع امنیتی، دستگیری «ماجد الماجد» امیر گردان‌های «عبدالله عزام» توسط نیروهای (امنیتی لبنان) را تایید کرد. این عملیات چند روز پیش اجرا شده بود.

خبرگزاری فارس: تلویزیون المیادین اعلام کرد: یک منبع امنیتی، دستگیری «ماجد الماجد» امیر گردان‌های «عبدالله عزام» توسط نیروهای (امنیتی لبنان) را تایید کرد. این عملیات چند روز  پیش اجرا شده بود.

این گزارش حاکی است که عملیات دو هفته پیش صیدا در لبنان با هدف فراری دادن «ماجد الماجد» به بیرون لبنان صورت گرفته بود.

گردان‌های عزام اخیرا مسئولیت انفجار نزدیک سفارت ایران در بیروت و همچنین مسئولیت ترور «حسان اللقیس»، از اعضای برجسته حزب‌الله را برعهده گرفته بود.


ویدیو مرتبط :
حمله به سفارت ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سرکرده عوامل حمله به سفارت ایران+عکس



اخبار,گردان‌های عبدالله عزام,ماجد الماجد عربستانی


اخبار بین الملل - بازداشت یکی از خطرناک‌ترین رهبران القاعده در لبنان

منابع امنیتی لبنان از بازداشت امیر «گردان‌های عبدالله عزام» که برجسته‌ترین تروریست سعودی به شمار می‌آید توسط ارتش این کشور خبر دادند.

به گزارش یسنا،به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الحیاة، یک منبع امنیتی لبنان روز سه شنبه اعلام کرد که ارتش این کشور ماجد الماجد عربستانی، امیر «گردان‌های عبدالله عزام» در منطقه شام را بازداشت کرد.

الماجد به اتهام انجام اقدامات تروریستی و عضویت در گروه تروریستی القاعده درچندین کشور از جمله آمریکا، عربستان و لبنان تحت تعقیب و پیگیرد قانونی بود.

گردان‌های «عبدالله عزام» پیشتر مسئولیت انفجار در مقابل سفارت ایران در بیروت را بر عهده گرفته بودند.

این گردان‌ها همچنین اعلام کرده بودند که «حسان اللقیس»، یکی از فرماندهان برجسته حزب الله در انفجار سفارت ایران در بیروت کشته شده است. 

اخبار بین الملل - ایسنا