اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت سرکرده باند ترانزیت هروئین به تهران


فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری عامل ترانزیت موادمخدر از استانهای شرقی کشور به تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری عامل ترانزیت موادمخدر از استانهای شرقی کشور به تهران خبر داد.

سردار بهمن امیری مقدم در تشریح این عملیات گفت: این باند با عملیات گسترده و همکاری مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی و اصفهان به نتیجه رسید. پس از دریافت اطلاعاتی در خصوص اینکه یکی از سوداگران مرگ با خودروی تریلر قصد ترانزیت محموله سنگین هروئین از استان سیستان و بلوچستان به تهران را دارد مامور مبارزه با مواد مخدر استان تحقیقات گسترده ای را در این باره آغاز کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی به طور نامحسوس متهم مورد نظر را از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد تا فرودگاه زاهدان تحت نظر قرار دادند و پس از تحویل خودروی تریلر که محموله سنگین هروئین به طرز بسیار ماهرانه ای در بدنه آن جاسازی شده بود از مسیر خراسان جنوبی به سمت کرمان حرکت کرد. فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تیم های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با دریافت نیابت قضایی به خراسان جنوبی اعزام و با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان خودروی تریلر را تحت تعقیب قرار دادند.

سرتیپ امیری مقدم تاکید کرد: ماموران انتظامی در سومین گام از این عملیات پوششی با هماهنگی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خودروی تریلر حامل مواد افیونی را در حوالی شهرستان خور و بیابانک اصفهان توقیف کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات راننده خودرو دستگیر و در بازرسی از تریلر محموله سنگین هروئین به وزن 859 کیلوگرم کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پایان گفت: تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند ترانزیت هروئین از شرق کشور به تهران ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
عملیات دسگیری سرکرده باند سارقین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت سرکرده باند توزیع تریاک تهران


ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ سرکرده باند توزیع تریاک پایتخت با 122کیلو تریاک شناسایی و دستگیر کردند.

خبرگزاری مهر: ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ سرکرده باند توزیع تریاک پایتخت با 122کیلو تریاک شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمد بخشنده گفت: ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از طریق منابع اطلاعاتی مطلع شدند شخصی به هویت «ع» اقدام به حمل و جابه جایی مواد مخدر تریاک به صورت عمده در محورهای اصفهان و تهران می کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران با انجام اقدامات ویژه پلیسی متوجه شدند که متهم با قاچاقچیان مواد مخدر شرق کشور ارتباطات متعددی دارد و قرار است مقادیر متنابهی مواد مخدر را با یکدستگاه تریلی به شهرستان نائین انتقال دهد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران پس از اطمینان از صحت خبر با اخذ مجوز قضایی به اصفهان اعزام و ضمن هماهنگی با پلیس این استان، طرح مهار در محورهای مواصلاتی اصفهان به اجرا در آمد.

سرهنگ بخشنده افزود: ماموران با مشاهده کامیون مورد نظر در جاده ورودی اصفهان به نائین، بلافاصله خودرو مزبور را متوقف و متهم تحت تعقیب را دستگیر کردند؛ در بازرسی از خودرو 122 کیلو 600 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل جعبه زیر کفی تریلی جاساز شده بود، کشف شد.