اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت سارق 70 خودرو در غرب تهران


رییس کلانتری 134شهرک قدس از دستگیری سارق سابقه داری که به بیش از 70 دستگاه خودروی سواری در محدوده شهرک غرب دستبرد زده و اموال و اجناس درون آن را ربوده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کلانتری 134شهرک قدس از دستگیری سارق سابقه داری که به بیش از 70 دستگاه خودروی سواری در محدوده شهرک غرب دستبرد زده و اموال و اجناس درون آن را ربوده بود، خبر داد.

سرهنگ سعید کفراشی در این‌باره گفت: در پی بروز سرقت‌های متعدد لوازم و محتویات خودرو که باعث نارضایتی شهروندان و ساکنان منطقه نیز شده بود، تیمی ویژه از ماموران تخصصی کلانتری 134 شهرک قدس برای رسیدگی به این موضوع تشکیل و پیگیری آن را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری و برخورد با سارق یا سارقان ادامه داشت، گفت: در بررسی تخصصی صحنه‌های سرقت و بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخص شد اغلب سرقت‌های لوازم و محتویات توسط یک دستگاه پژو 405 مشکی رنگ اتفاق افتاده است اما به علت واضح نبودن پلاک و نیز مخدوش بودن آن امکان شناسایی کامل پلاک خودروی سارق مقدور نبود.

رییس کلانتری 134شهرک قدس با بیان اینکه در این خصوص عوامل تخصصی با بررسی دقیق و اقدام آزمون و خطا نسبت به استعلام پلاکها اقدام کردند، گفت: در نهایت ماموران موفق به استخراج یک شماره پلاک که با نو ع و رنگ خودرو سارق مطابقت داشت شدند که پس از استعلام پلاک مشخص شد خودرو متعلق به شخصی به هویت جواد است و وی دارای سوابق کیفری متعدد در رابطه با سرقت است.

کفراشی ادامه داد: یا کسب این اطلاعات عوامل تخصصی کلانتری نسبت به پوشش اطلاعاتی محل زندگی متهم و تردد افراد در آن اقدام کردند که با بررسی‌ها و مراقبت‌های شبانه و نیز شناسایی زمان ورود و خروج ساکنان مشخص شد، هرروزه تعداد زیادی افراد معلوم الحال در محل مذکور تردد دارند. تا اینکه در ساعت 8 صبح روز سی‌ام فروردین ماه امسال نسبت به پوشش محل اقدام شد و در حوالی ساعت 13 همان روز هنگام خروج متهم به همراه خودروی شخصی‌اش نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

رییس کلانتری 134 شهرک قدس با اشاره به بازرسی از خودروی متهم، گفت: پس از بازرسی خودرو اموال مسروقه زیادی که متهم برای فروش در خودرو گذاشته بود کشف و ضبط شد، همچنین در بازرسی از انباری منزل وی نیز اموال مسروقه زیادی شامل لاستیک خودرو، رینگ، باند، ساب وآمپلی فایر و ... کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفت، گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم صریحا به جرم خود اقرار و به حدود 70فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد و گفت که ساعات پایانی شب با خودروی شخصی‌اش به خیابان‌ها رفته و با تخریب شیشه خودروها اقدام به سرقت اموال کرده است.

رییس کلانتری 134شهرک قدس با بیان اینکه مالخر این فرد نیز شناسایی و اقدامات لازم برای دستگیری‌اش در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: در این رابطه 42 نفر شاکی نیز تاکنون شناسایی شده‌اند که ضمن حضور در یگان نسبت به شناسایی اموال خود اقدام کرده‌اند.

به گفته کفراشی پرونده متهم برای پیگیری بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است و مالباختگان و شکات احتمالی باید برای پیگیری شکایات خود به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
بازداشت 101 سارق بنام در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت 64 سارق و زورگیر سابقه دار تهران + تصاویر



اخبار حوادث - بازداشت 64 سارق و زورگیر سابقه دار تهران

در عملیات شب گذشته پلیس آگاهی سه باند بزرگ سرقت و خفت گیری منهدم و 64 نفر بازداشت شدند.

ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ شب گذشته در راستای اجرای طرح امنیت محله محور عملیات گسترده‌ای را در سطح شهر تهران انجام دادند و سه باند سرقت منزل، تعداد زیادی زورگیر و جمعی از سارقان لوازم خودرو را دستگیر کردند.

عملیات رصد سارقان و زورگیران دستگیر شده از یک ماه گذشته آغاز شده که ماموران پلیس شب گذشته دستگیری سارقان و زورگیران شناسایی شده را در دستور کار خود قرار دادند و طی یک عملیات هماهنگ اقدام به دستگیری آنها کردند. البته عملیات شب گذشته همچنان ادامه دارد وطی آن 64 سارق و زورگیر بازداشت شدند.

اکثر متهمان دستگیر شده دارای سابقه جرایم مشابه بوده و حتی در برخی موارد این متهمان در طرح‌های چندماه گذشته دستگیر شده و در اختیار مقام قضایی قرار گرفته بودند.

متأسفانه تعدادی از این افراد پس از دستگیری در طرح نوروزی امسال آزاد شدند و با راه‌اندازی باند سرقت، جرایم گذشته خود را ادامه می‌دادند.

اخبار,اخبار حوادث ,دستگیری زورگیران

 

اخبار,اخبار حوادث ,دستگیری زورگیران

 

اخبار,اخبار حوادث ,دستگیری زورگیران

 

اخبار,اخبار حوادث ,دستگیری زورگیران

 

اخبار,اخبار حوادث ,دستگیری زورگیران

 

اخبار,اخبار حوادث ,دستگیری زورگیران

 

اخبار,اخبار حوادث ,دستگیری زورگیران

 

اخبار,اخبار حوادث ,دستگیری زورگیران

 

اخبار,اخبار حوادث ,دستگیری زورگیران

 

اخبار,اخبار حوادث ,دستگیری زورگیران

 

اخبار,اخبار حوادث ,دستگیری زورگیران

 اخبار حوادث - ایرنا