اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت سارق مسلح در تعقیب و گریز پلیس


فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از دستگیری سارق مسلح با ۱۹ فقره سرقت در عملیات تعقیب و گزیز پلیس خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از دستگیری سارق مسلح با ۱۹ فقره سرقت در عملیات تعقیب و گزیز پلیس خبر داد.

سرهنگ"داود عبدالمالكی" با اعلام این خبر گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و زور گیری در شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار،کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

"عبدالمالكی"افزود:ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود به سارق سابقه داری مظنون که پس از تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند و پس از تعقیب و گریز موفق شدند در یک عملیات سارق را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی از متهم یک قبضه سلاح كلت كمری و چند تیر جنگی ،کشف و متهم را برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی ضمن اشاره به اینکه این متهم تحت تعقیب مراجع قضائی بوده،ادامه داد: این متهم که در ابتدا منکر انجام هرگونه جرمی بود ولی در تحقیقات تخصصی پلیس و رو به رو شدن با مستندات جمع آوری شده ماموران لب به بیان حقیقت گشوده و به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پراید اعتراف کرد.

سرهنگ"عبدالمالكی"گفت:در تحقیقات تخصصی پلیس مشخص شد كه متهم قبلا دارای ۱۶ فقره انواع سرقت و یك فقره زورگیری منجر به قتل بوده و هم اكنون به ۱۹ فقره سرقت از جمله شش فقره سرقت منزل، ۱۲ فقره زور گیری و یك فقره سرقت خودرو كه دارای سابقه سرقت عادی از همین شهرستان است .متهم اعتراف کرد که اموال مکشوفه به ارزش مالی بیش از ۹ میلیون تومان ریال است. متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.


ویدیو مرتبط :
تعقیب و گریز واقعی نیروی انتظامی به دنبال یک سارق مسلح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت خودرو از همدست سارق خودرو/ پایان تعقیب و گریز پلیس و سارق در جنگلهای شمال



اخبار,اخبار حوادث ,سرقت خودرو

 

اخبار حوادث - سرقت خودرو از همدست سارق خودرو/ پایان تعقیب و گریز پلیس و سارق در جنگلهای شمال

سارق حرفه‌ای خودرو پراید درعملیات تعقیب و گریز پلیس در داخل جنگلهای رشت استان گیلان دستگیر شد.

سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت استان گیلان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه لاکان این شهرستان حدود ساعت ۲ بامداد از پیگیری پرونده سرقت خودرویی ازهمدست سارق خودرو که جهت سرکشی دوستانش به کمپ تریاک رفته بود، اطلاع حاصل نمودند.

سرهنگ شعبانی بیان داشت: ماموران این پاسگاه بلافاصله خود را به محل مورد نظر رسانده و هنگامی که قصد دستگیری این فرد را داشتند با فرارش به سمت جنگل مواجه شدند.

وی افزود: عملیات تعقیب و گریز آغاز شده تا اینکه ماموران با استفاده از توان پلیسی و تجهیزات ایمنی و امدادی توانستند راه فرار را برای این فرد مسدود نموده و در نتیجه وی را دستگیر نمایند.

رییس پلیس رشت اظهار داشت: این شخص که درصدد طفره رفتن از پاسخگویی صحیح بوده، خود را در مقابل مستندات پلیس ناتوان دید و سرانجام اعتراف نمود که یک دستگاه خودروی سرقتی پراید را در فاصله ۸ کیلومتری محل دستگیری‌اش در نقطه‌ای خاص پارک نموده است.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه ماموران در اسرع وقت خود را به محل مربوطه رسانده و خودرو را به یگان انتظامی انتقال دادند، افزود: این فرد در حال حاضر به سرقت یک دستگاه خودروی پراید دیگر در رشت اعتراف نموده و ماموران توانستند آن خودرو را نیز کشف نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت استان گیلان در پایان با اعلام اینکه از این فرد ۵ کارت سوخت، ۲ عابر بانک، ۳ کارت خودرو ، یک جلد شناسنامه، یک جلد دفترچه درمانی و کارت ملی مسروقه بدست آمده است، خاطر نشان کرد: تحقیقات از این فرد جهت رسیدن به
حقایق بیشتر ادامه دارد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران