اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت زورگیر افغانی،داخل پوسته آبگرمکن



مرد افغان که سردسته باند خشن زورگیری پایتخت بود از ترس دستگیری داخل پوسته آبگرمکن مخفی شده بود.

 به گزارش پرونده، 9 شب 17 مردادماه یک زورگیری در بلوار امام خمینی به پلیس گزارش شد و بلافاصله مأموران کلانتری 176 حسن‌آباد به محل اعزام شدند و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.


مردی به نام «حسین» با دیدن مأموران خود را به آنان رساند و گفت: هنگام رفتن به خانه بودم که از پشت سر توسط افراد ناشناسی مورد حمله قرار گرفتم که از ناحیه دست و قفسه سینه مرا مورد ضرب و جرح با چاقو قرار دادند و تعداد سه عدد گوشی و مبلغ 80 هزار تومان وجه نقد را به سرقت بردند.

 

با اطلاعات به دست آمده  تیم عملیاتی این یگان تمام تلاش خود را در جهت شناسایی عامل و یا عاملان سرقت‌های به عنف از سرگرفت تا اینکه 5 عصر بیستم مردادماه مأموران با استفاده از منابع اطلاعاتی و به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی سردسته گروه به نام «سلیمان» 25 ساله تبعه افغانستان که تحت تعقیب عوامل پایگاه نهم پلیس آگاهی نیز بود را شناسایی کرد و ضمن هماهنگی با مقام قضایی و دریافت حکم ورود به خانه و مخفیگاه صبح روز 21مردادماه یک تیم عملیاتی وارد مخفیگاه وی در روستای زیوان شده و متهم را درحالی که خود را داخل پوسته آبگرمکن مخفی کرده بود دستگیر کردند.

 

اخبار  حوادث -   ایران 


ویدیو مرتبط :
آموزش تغییر پوسته وردپرس (قالب _ Theme WordPress ) ، خرید پوسته ، اپلود پوسته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت سه زورگیر هنگام سرقت از یک شهروند



بازداشت سه زورگیر هنگام سرقت از یک شهروند

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سه زورگیر حین ارتکاب جرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن خانچرلی ضمن اشاره به دستگیری سه سارق زورگیر در محدوده بزرگراه شهید باقری گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری 147 گلبرگ در حال گشتزنی در محدوده بزرگراه باقری بودند که متوجه شدند چهار مرد با یکدیگر درگیر شده و در حال زد و خورد هستند.

وی افزود: بلافاصله برای بررسی موضوع و با احتمال اینکه موضوع سرقت و زورگیری است ماموران به سمت آنها رفته و این درست در حالی بود که سه نفر از این افراد با شنیدن صدای ایست پلیس و مشاهده ماموران سعی کردند با پای پیاده از محل متواری شوند که موفق نشده و با سرعت عمل ماموران بازداشت شدند.

سرهنگ خانچرلی ادامه داد: در همین زمان فردی که از سوی سه مرد دیگر مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود به ماموران اعلام کرد که این سه مرد با تهدید چاقو قصد زورگیری از وی را داشته اند که با مقاومت وی اقدام به ضرب و شتم او کرده اند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: براساس گفته های این مرد هر سه نفر به همراه فرد مذکور به کلانتری منتقل شده و مورد بازجویی قرار گرفتند که طی آن هر سه نفر به جرم خود مبنی بر اقدام به زورگیری و ضرب و شتم مالباخته اعتراف کردند.

وی عنوان داشت: این سه متهم که حمید، ستار و محمد نام داشتند در تحقیقات تکمیلی به سه فقره سرقت و زورگیری دیگر به این شیوه اعتراف کرده و اقرار کردند که مالباخته را پس از مدتی تعقیب در حاشیه بزرگراه باقری محاصره کرده و با تهدید چاقو و ضرب و شتم قصد زورگیری از وی را داشته اند.

گفتنی است، هر سه متهم پس از تکمیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ معرفی شده و اموال مالباخته به وی باز پس داده شد./مهر