اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت زورگیران مسافربر نما


فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری دو نفر زورگیر سابقه دار در محدوده پردیس خبر داد و گفت: متهمان تاكنون به بیش از ۵۰ فقره سرقت اعتراف كرده اند.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری دو نفر زورگیر سابقه دار در محدوده پردیس خبر داد و گفت: متهمان تاكنون به بیش از ۵۰ فقره سرقت اعتراف كرده اند.

سرهنگ محمد رستگاری درباره جزئیات این خبر گفت: در پی شكایت تعدادی از شهروندان در خصوص زورگیری از آنها، ماموران پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات خود را در خصوص شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد فردی با همدستی شخصی دیگر در پوشش مسافر کشی ، مسافران خود را به بیابانهای حاشیه شهرستان برده و اقدام به زورگیری و سرقت از آنها می کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه بررسی ها مخفیگاه یکی از متهمان شناسایی شد و ماموران توانستند طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را بازداشت و در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح سرد را همراه وی کشف کنند.

سرهنگ رستگاری گفت: ماموران همچنین توانستند با اعترافات متهم مخفیگاه همدست وی را نیز شناسایی و او را در مخفیگاهش غافلگیر و دستگیر کنند.

وی در پایان، ضمن تاکید به شهروندان در خصوص عدم تردد در محله های خلوت به خصوص در ساعات پایانی روز و شب هنگام و دقت در استفاده از وسایل حمل و نقل و ایاب و ذهاب، افزود: سارقان با استفاده از عدم رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان موفق به انجام سرقت و زورگیری می شوند، که شهروندان می توانند با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای انتظامی خود را از بروز این آسیب ها و حوادث در امان نگه دارند.


ویدیو مرتبط :
تصاویری از تست کردن کوآدکوپتر مسافربر چینی - مگاپهپاد حمل مسافر Ehang 184

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش تصویری: بازداشت زورگیران جنوب تهران


نهمین مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش بامداد صبح امروز دوشنبه در شهر ری اجرا شد.

خبرگزاری مهر: نهمین مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش بامداد صبح امروز دوشنبه در شهر ری اجرا شد.