اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت زورگیران متجاوز به عنف در تهران


سرکلانتر نهم پلیس پایتخت از دستگیری دو زورگیری خبرداد که به اتهام تجاوز به عنف تحت تعقیب بودند.

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ خلیل شهبازی در گفت‌وگویی، در تشریح جزئیات این خبرگفت: در ساعت17 بیست و نهم مرداد امسال، برابر گزارش ماموری، مبنی بر یک مورد دستگیری سارقان به عنف در مترو شهرری، موضوع در دستور کار بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌ها نشان داد که اکیپ گشت در حال گشت زنی بوده که دختر جوانی به نام "فرناز" به واحد گشت کلانتری 131شهرری مراجعه و بیان کرد که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی سفید رنگ وی را مورد سرقت به عنف قرار داده است.براین اساس طی عملیات ضربتی اکیپ تخصصی کلانتری 131 شهرری دو نفر به هویت‌های شهرام" و شایان" را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت ادامه داد: متهمان در تحقیقات فنی به 50 فقره سرقت خودروهای مدل بالا در شمال تهران با شگرد تصادف ساختگی اعتراف کردند.

وی همچنین گفت: افراد خاطی پیش از این تحت تعقیب پلیس اگاهی نهم و اداره شانزدهم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به اتهام تجاورز به عنف و سرقت به عنف قرار گرفته بودند.

گفتنی است، پرونده متهمان برای بررسی تخصصی‌تر در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
اعدام 3 متجاوز به عنف در کرج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش تصویری: بازداشت زورگیران جنوب تهران


نهمین مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش بامداد صبح امروز دوشنبه در شهر ری اجرا شد.

خبرگزاری مهر: نهمین مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش بامداد صبح امروز دوشنبه در شهر ری اجرا شد.