اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت زنی که در مکان عمومی عریان و شروع به فحاشی کرد +عکس



پلیس امریکا زنی را که در یک مکان عمومی شلوغ همه لباسهایش را درآورده بود و شروع به دادو فریاد و فحاشی به مردم و پلیس کرد بازداشت کرد.

 

بازداشت زنی عریان در مکان عمومی

  

این زن 35 ساله در یک مکان عمومی شلوغ تمام لباسهای خود را درآورده بود و شروع به فحاشی به مردم و پلیس کرده بود. او " تریسی ماب" نام دارد و اهل فلوریداست. او ساعت 5:30 صبح به وقت محلی در ساحل این شهر شروع به بیرون آوردن لباسهایش از تن کرد تا جایی که کاملا عریان در مقابل مردم قرار گرفت.

 

هرچه پلیس سعی کرده بود او را متقاعد کند تا بدنش را بپوشاند وی با فحاشی مانع این کار شده بود. نهایتا پلیس وی را که در حال طبیعی نبود دستگیر و روانه بازداشتگاه کرد.

 

بازداشت زنی عریان در مکان عمومی

 

او زمانیکه در مقابل قاضی دادگاه قرار گرفت و گزارشات پلیس از حادثه را خواند خنده اش گرفت و به قاضی گفت باور نمیکند این کارها را او انجام داده باشد ، علت اصلی این اتفاق هنوز مشخص نشده است ، اما دادگاه او را به خاطر لخت شدن به صورت کامل در یک مکان عمومی شلوغ به پرداخت 600 دلار جریمه نقدی محکوم کرد./ گروه خبری پرداد 


ویدیو مرتبط :
جیغ زدن در مکان های عمومی و عکس العمل انسان ها !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانمی که مجبور به دراوردن شلوارش در یک مکان عمومی شد +عکس



خانمی که مجبور به دراوردن شلوارش در یک مکان عمومی شد +عکس

به گزارش پرداد به نقل از یاهو : این اتفاق زمانی رخ داد که این خانم در قطار نشسته بود و متوجه شد یک موش بزرگ  وارد شلوارش شده است ، او در حالی که فریاد میزد مجبور شد مقابل چشم افراد حاضر در واگن قطار شلوارش را در بیاورد.

 

خبار گوناگون, مطالب جالب و خواندنی

 

"آنادار گاس"  40 ساله میگوید احساس کردم حیوانی روی پای من است و هرچه تلاش کردم با تکانهای شدید حیوان را که داخل شلوارم شده بود بیرون کنم نتوانستم و مجبور شدم شلوارم را در بیاورم.

سه مرد از مسافران قطار او را احاطه کردند تا بدن عریانش معلوم نباشد. بعد از رسیدن قطار به مقصد وی سریعا به بیمارستان انتقال داده شد چرا که موش بزرگ چند جای بدن وی را گاز گرفته بود. بعد از اینکه در بیمارستان چند آمپول به او تزریق شد از بیمارستان مرخص و به خانه رفت.

وی میگوید این بدترین اتفاق زندگی من بود چرا که هم ترسیده بودم و از کسانی که مرا نگاه میکردند خجالت میکشیدم.

گروه خبری پرداد