اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت رویانیان تایید شد



اخبار,اخبار اجتماعی,رویانیان


اخبار اجتماعی - بازداشت رویانیان تایید شد

یک منبع آگاه ضمن تایید بازداشت «محمد رویانیان» مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس و رییس سابق ستاد سوخت، افزود، وی در ارتباط با پرونده ستاد سوخت بازداشت شده است.

این منبع آگاه روز سه شنبه به  ایرنا گفت: قرار بازداشت رویانیان از سوی شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت صادر شده است.

بر اساس این گزارش، رویانیان پیشتر در ارتباط با پرونده ستاد سوخت به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت احضار و تفهیم اتهام شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» سخنگوی قوه قضاییه و دادستان کل کشور نیز هشتم اردیبهشت ماه در نشست خبری درباره پرونده ستاد سوخت گفت: تا کنون سه نفر در این خصوص بازداشت شده اند و بقیه با قید وثیقه آزاد هستند.

رویانیان نیز پیشتر درباره احضار خود به دادسرا در ارتباط با پرونده ستاد سوخت گفته بود: به دادسرا رفتن جرم نیست و قوه قضاییه و دادسرا خانه من است.
اخبار اجتماعی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه رویانیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دادستانی تهران بازداشت «پگاه آهنگرانی» را تایید كرد



 

دادستانی تهران بازداشت «پگاه آهنگرانی» را تایید كرد

 

دادستانی تهران با تایید بازداشت «پگاه آهنگرانی» از ادامه تحقیقات در این باره خبر داد.

یك مقام قضایی در دادستانی تهران در گفت وگو با خبرنگار حقوقی ایسنا در این باره اظهاركرد: پگاه آهنگرانی اوایل هفته ی گذشته دستگیر شده و تحقیقات درباره ی پرونده او هم چنان ادامه داد.

این مقام مسوول ارایه توضیحات بیشتر در این باره را به تكمیل تحقیقات موكول كرد.

به گزارش ایسنا، «پگاه آهنگرانی» قصد سفر به كشور آلمان را داشته است. او فرزند منیژه حكمت و جمشید آهنگرانی است و هم اكنون فیلم «ورود آقایان ممنوع» با بازی این بازیگر زن ایرانی در سینما های كشور در حال اكران است...... / خبرگزارى ایسنا