اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت تعدادی شیطان پرست



 

بازداشت تعدادی شیطان پرست

 

رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی گفت : تعدادی از افرادی که در یکی از شهر های غربی کشور قصد داشتند اقدام به عضو گیری برای گروه شیطان پرستی کنند دستگیر شدند.

 

سرتیپ دوم پاسدار احمدرضا روزبهانی افزود : در محل تجمع افراد دستگیر شده تعداد زیادی ادوات، علایم و نشانه هایی کشف شد که به گمان پلیس با هدف عضوگیری در گروه های شیطان پرستی بوده است .

وی ادامه داد : پلیس تمامی موارد را در این زمینه رصد کرده و به محض برخورد با پوشش ها و آرایش های خاص که با هدف عضوگیری برای گروههای شیطان پرستی و خارج از مساله مد گرایی باشد، برخورد می کند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در مورد دوچرخه سواری زنان از مراجع ذیصلاح استعلام کرده ایم و تا زمان پاسخ به استعلام با افرادی که خارج از عرف اسلامی و پوشش نامناسب اقدام به دوچرخه سواری کنند برخورد صورت می گیرد.

روزبهانی خاطر نشان کرد:نفس دوچرخه سواری را از مراجعی چون قوه قضاییه استعلام کرده ایم که به محض دریافت پاسخ اطلاع رسانی خواهیم کرد .../خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
مسلمان شیطان پرست ...زن پرست...بت پرست...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت 8 شیطان پرست در شب قدر


پرچم ابلیس در مراسم شیطانی توسط ماموران اداره محیط‌زیست پایین کشیده شد. وقتی شیطان‌پرستان عجیب در شب ضربت خوردن حضرت علی(ع) بزم دیوانه بازی‌هایشان را بر پا کرده بودند هرگز تصور نمی‌کردند در رصد ماموران اداره حفاظت از محیط‌زیست قرار بگیرند.

روزنامه شهروند: پرچم ابلیس در مراسم شیطانی توسط ماموران اداره محیط‌زیست پایین کشیده شد. وقتی شیطان‌پرستان عجیب در شب ضربت خوردن حضرت علی(ع) بزم دیوانه بازی‌هایشان را بر پا کرده بودند هرگز تصور نمی‌کردند در رصد ماموران اداره حفاظت از محیط‌زیست قرار بگیرند.

در قرن ۲۱ و با گسترش علم و فن هنوز هم شاهد شیطان‌پرستانی هستیم که آیین منفور پیشین‌هزار ساله را اجرایی می‌کنند. برای پیروانشان دنیایی را ترسیم می‌کنند که تاریک و سیاه است و مقدسات و دین را با خشم و نفرت مورد خطاب خود قرار می‌دهند و اینگونه همنشینان‌شان را به سمت نابودی و تباهی سوق می‌دهند.

شب‌های عزاداری ماه رمضان و شب‌های مبارک قدر بود که ۸ نفر از اعضای گروه شیطان‌پرستی در شهرستان فیروزکوه دست به دیوانه بازی زدند. آمده بودند تا برخلاف مردم عادی جامعه حرکت کنند. راهی که خودشان هم دقیقا از آن سر در نمی‌آوردند و به تقلید از غرب قدم در مراسم قبیح شیطان‌پرستی گذاشته بودند. لباس‌های مخصوص پوشیده بودند و آلت‌های عجیبی را به خود آویخته بودند، انگشترهایشان ستاره پنج پر بود و در روحانی‌ترین شب‌ سال به عبادت شیطان رفته بودند. قرص روانگردان را در دست‌هایشان می‌چرخاندند و عصیانگرانه به رقص و پایکوبی مشغول شدند.

آن طرف داستان شیطان‌پرستان سیاه اما قدم‌های پر صلابت ماموران حفظ محیط‌زیست فیروزکوه قرار داشت. شیطان‌پرستان در بیابان تاریک مشغول اجرای آیین ننگین‌شان بودند که در تیررس گشتزنی ماموران قرار گرفتند. ماموران که در تاریکی شب با دیدن ۸ زن و مرد با شکل و شمایلی عجیب در بیابان پرده از راز شیطانی‌شان برداشته بودند بلافاصله عملیات دستگیری آنها را کلید زدند.

علی‌اکبر انارکی، فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه از دستگیری یک گروه ۸ نفره شیطان‌پرستی در شب ضربت خوردن مولای شیعیان در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران اداره حفاظت از محیط‌زیست این شهرستان در حین گشتزنی در منطقه‌ای دورافتاده در اطراف روستای زرین‌دشت فیروزکوه به تعدادی افراد با شکل و شمایلی خاص و آویختن ابزارآلاتی با نماد و شمایل ویژه مواجه شدند که مراتب را به نیروی انتظامی و بسیج شهرستان فیروزکوه اطلاع دادند.

مقامات قضایی شهرستان فیروزکوه، ماموران نیروی انتظامی و نیروهای بسیج به سرعت خود را به منطقه اعلام شده رساندند و آنها را دستگیر کردند و این افراد اکنون در بازداشتگاه به‌سر می‌برند. فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: این گروه در ۲ شب در یک منزل کارگری و در فاصله ۵کیلومتری از کوه به صورت عریان به رقص و پایکوبی، مصرف مواد توهم‌زا و اعمال غیرانسانی... مشغول بودند.

با بازداشت این ۸ شیطان‌پرست تحقیقات درباره زوایای مبهم پرونده ادامه دارد. متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.