اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت اوباش شرق و جنوب تهران


جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای مرحله دوم طرح مبارزه با اراذل خیابانی خبر داد و گفت: در پاتک شبانه پلیس ۶۵ نفر از اوباش دستگیر و ۴۰ نفر از مزاحمین نوامیس به پلیس امنیت منتقل شدند.

خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای مرحله دوم طرح مبارزه با اراذل خیابانی خبر داد و گفت: در پاتک شبانه پلیس ۶۵ نفر از اوباش دستگیر و ۴۰ نفر از مزاحمین نوامیس به پلیس امنیت منتقل شدند.

سردار قادر کریمی روز چهارشنبه به تشریح جزئیات پاتک شبانه پلیس و اجرای مرحله دوم طرح مبارزه با اراذل و اوباش در خیابان های شرق و جنوب پایتخت پرداخت و گفت: فرمانده انتظامی تهران بزرگ به مردم قول داده بود که به امنیت محله محور توجه ویژه داشته باشد. بر این اساس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با استفاده از گزارشات مردمی شب گذشته با اجرای یک عملیات منسجم و اطلاعاتی موفق به دستگیری ۱۰۵ نفر از اراذل و اوباش سطح یک شدند.

وی گفت: در این عملیات ۶۵ نفر از اراذل و اوباش سطح یک تهران در منازل شان شناسایی شد و ضمن دستگیری این افراد ماموران موفق به کشف و ضبط مقدار قابل توجهی مواد مخدر، دو قبضه سلاح شکاری سه قبضه سلاح جنگی، تعدادی قمه و چاقو را نیز کشف و ضبط کنند.

سردار کریمی با اعلام موفقیت صددرصدی ماموران پلیس در اجرای دومین مرحله جمع آوری اراذل و اوباش افزود: ۷۰ درصد از دستگیرشدگان دارای سابقه قبلی بوده و با دستگیری این افراد در برخی از مناطق مشکلات امنیتی به صورت کامل مرتفع شده است.

وی با اعلام اینکه مبنای سابقه این افراد با دستگاه قضایی هماهنگ شده است و قول حضور طولانی مدت آنان در زندان از سوی مقام قضایی اعلام شده است افزود: در بحث اراذل و اوباش سطح یک و سطح دو شاهد کاهش چشمگیر بودیم اما در بحث اراذل سطح سه با توجه به اینکه این افراد کم سن و سال هستند و با استفاده از مشروبات الکی و همچنین استفاده از سلاح سرد کارهای خطرناکی انجام می دهند پلیس با جدیت بیشتری وارد عمل شده و سعی دارد این دسته از خلافکاران را نیز تحت کنترل درآورد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه گفت: دستگیری این افراد بر پایه مطالعات آموزش و پرورش و مطالبات مردم انجام شده است تا جایی که برابر اطلاعات و آمار موجود ۴۰ نفر از دستگیر شدگان برای نوامیس ایجاد مزاحمت می کردند.

کریمی از مردم خواست تا هرگونه اطلاعات در مورد بحث اراذل و اوباش تخریب اموال عمومی و ایجاد مزاحمت های خیابانی را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

وی گفت: دستگیر شدگان در محدوده سرکلانتری پنجم، ششم و هفتم فاتب و بیشتر در محدوده شرق و جنوب شرق تهران اتفاق افتاده است و در مجموع در طول برگزاری عملیات شب گذشته ۱۰۴ نفر شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه بیشتر دستگیرشدگان شب گذشته متهمان کم سن و سال هستند از والدین خواست تا کنترل و نظارت بیشتری بر روی فعالیت ها و رفتار فرزندان خود داشته باشند.

وی همچنین از همکاری دادسرای انقلاب با پلیس امنیت خبر داد و افزود: بحث تکرار جرم که مورد نظر ماست اخیرا در جلسه ای با حضور مسئولان دستگاه قضایی مطرح شده و مقرر شده است تا تدابیر ویژه ای در مورد متهمانی که با تکرار یک جرم چندین بار دستگیر و زندانی می شوند اتخاذ شود.


ویدیو مرتبط :
ارازل اوباش شمال تهران بازداشت شدند-حتماببینید-وحشتناک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت اراذل و اوباش در شرق استان تهران


رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران با اشاره به اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش از دستگیری 9 اراذل و اوباش دارای سوابق کیفری در این محدوده خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران با اشاره به اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش از دستگیری 9 اراذل و اوباش دارای سوابق کیفری در این محدوده خبر داد.

سرهنگ حسین قاسملویی با اعلام این خبر گفت: در راستای تدابیر سردار سیروس فتحی فرمانده انتظامی شرق استان تهران طرح شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش و افراد تحت تعقیب مراجع قضایی با حضور پنج اکیپ در شهرستان ورامین به اجرا درآمد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح گشتهای محسوس و نامحسوس پلیس با حضور در اماکن عمومی با هنجار شکنان و خصوصاً اراذل و اوباش برخورد قاطع و قانونی به عمل آورده و 9 نفر را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در خصوص اتهامات افراد دستگیر شده، بیان داشت: متهمان از افراد شرور و سابقه داری هستند كه با شرارتهای خود باعث ناامنی شده و نارضایتی شهروندان را فراهم كرده بودند.

قاسملویی در ادامه از شناسایی و احضار 15 نفر از افراد شرور به این پلیس خبر داد و ضمن هشدار به اراذل و اوباش و كسانی كه با اقدامات خود امنیت مردم را بر هم می زنند، اضافه كرد: پلیس با برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی و امنیت اجتماعی، اجازه قدرت نمائی را به این گونه افراد نخواهد داد.

وی در پایان از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه ایجاد مزاحمت از سوی اراذل و اوباش و یا مشاهده مظاهر علنی فساد با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند.