اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت اوباش تهرانپارس در دست شویی


رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری دو برادر شرور که در منطقه تهرانپارس اقدام به اوباشگری و ایجاد مزاحمت برای نوامیس می‌کردند، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری دو برادر شرور که در منطقه تهرانپارس اقدام به اوباشگری و ایجاد مزاحمت برای نوامیس می‌کردند، خبر داد.

 در تشریح جزئیات دستگیری دو تن از عاملان برهم زدن نظم محله تهرانپارس، گفت: برابر اخبار و شکایت دریافتی شهروندان تهرانی از طریق سامانه مرکز نظارت همگانی ناجا (197) مبنی بر اینکه دو برادر به نام‌های «مجید» و «سعید» در منطقه تهرانپارس اقدام به مزاحمت نوامیس، شرب خمر در ملاءعام، درگیری، تخریب خودروهای همسایگان و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌کنند، پرونده‌ای در این مورد تشکیل و در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران تحقیقات خود را برای تعیین صحت و سقم این گزارش دریافتی آغاز کرده‌اند، گفت: در اولین گام سوابق کیفری متهمان اخذ و تحقیقات محلی نیز انجام شد که شکایات مردم اخذ و پس از انعکاس موارد اتهامی، این متهمان، دستور لازم در مورد جلب و دستگیری متهمان با علم ورود به منزل و مخفی‌گاه از سوی بازپرس شعبه 16 دادسرای ناحیه 4 تهران صادر و ماموران پایگاه چهارم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به محل سکونت متهمان مراجعه کرد.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه ماموران با رعایت موازین شرعی و قانونی و حفظ حقوق شهروندی وارد منزل متهمان شدند، گفت: در بدو ورود، «مجید» اقدام به فرار از طریق بالکن و حیاط خلوت ساختمان کرده و با واردشدن به داخل حیاط منزل همسایگان مجاور، علاوه بر، برهم زدن آسایش مردم سعی در فرار داشت که توسط ماموران در چند ساختمان دورتر از منزلشان دستگیر شد.

محرابی در مورد نحوه دستگیری «سعید» نیز گفت: این فرد نیز در حالی که داخل دستشویی منزلشان پنهان شده بود، شناسایی و دستگیر شد که ماموران در بازرسی از این محل، قمه کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه پدر و مادر این متهمان در اظهاراتی به ماموران اعلام کردند که «این دو نفر را ببرید و آنها را اعدام کنید»، گفت: متهمان به همراه اموال مکشوفه به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران‌بزرگ دلالت داده شدند.


ویدیو مرتبط :
ارازل اوباش شمال تهران بازداشت شدند-حتماببینید-وحشتناک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت 105 اوباش و مزاحم نوامیس در تهران/ "آرایش غلیط" پسر شرور برای فرار از دست پلیس/ خالکوبی برای ترساندن!



جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به عملیات شبانه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: 105 نفر از اراذل، اوباش و مزاحمان نوامیس بر اساس گزارش های مردمی و درخواست برخی نهادها از جمله آموزش و پرورش از محلات شرق و جنوب تهران دستگیر و جمع آوری شدند.

 به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار قادر کریمی جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دستگیرشدگان شامل 65 اراذل و اوباش سطح سه و 40 مزاحم نوامیس هستند.

وی گفت: از این افراد مقادیری مواد مخدر، مشروبات الکلی، دو قبضه سلاح شکاری، سه قبضه سلاح جنگی و تعدادی سلاح سرد شامل چاقو و قمه کشف و ضبط شده است.

سردار کریمی با بیان اینکه 70 درصد از دستگیرشدگان سابقه دار هستند، افزود: اغلب دستگیرشدگان کم سن وسال هستند و به دلیل مصرف مشروبات الکلی از حالت طبیعی خارج شده و با عربده کشی اقدام به تخریب اماکنی از جمله مغازه ها و منازل شهروندان کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ این تعداد دستگیرشدگان را از مناطق عملیاتی سرکلانتری های 7-6-5 عنوان کرد و گفت: این افراد در شرق و جنوب تهران مزاحمت هایی را برای شهروندان ایجاد می کردند.

سردار کریمی با تاکید براینکه گزارش های مردمی در دستگیری این افراد موثر بوده است، خاطرنشان کرد: بر اساس قولی که به شهروندان داده بودیم امنیت محله محور در سطح شهر تهران در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از دستگیرشدگان یک جرم را چندین مرتبه تکرار کرده اند، افزود: جلساتی با قوه قضائیه در این باره داشته ایم و با هماهنگی سعی شده مدارک و مستندات کاملی از این افراد جمع آوری شود تا قوه قضائیه بتواند برخورد مناسب تری با این افراد داشته باشد.

کریمی همچنین با بیان اینکه در اجرای طرح های محله محور دستگیری بانوان نداشته ایم، گفت: کمترین مشکل در حوزه بانوان وجود دارد.

وی در ادامه به خانواده ها توصیه کرد با توجه به توسعه فضای مجازی و حضور جوانان و نوجوانان در این فضا بیش ازگذشته مراقب باشند تا فرزندان به بیراهه نروند.

بر اساس این گزارش سردار کریمی در این دیدار با بسیاری از دستگیر شدگان که سن کمی داشتند گفت و گو کرد این افراد در اظهارات خود از رفتار و کردارشان اظهار پشیمانی کردند.

یکی از دستگیرشدگان که سابقه یک سال دستگیری به دلیل رفتارهای غیر اخلاقی داشت نیز در اظهارات خود گفت که بعد از مصرف الکل اقدام به تخریب منازل و شیشه های مغازه های محل می کرد. وی که چند ماه متواری بود، با پوشش زنانه و استفاده از آرایش خود را مخفی می کرد.

بسیاری از دستگیرشدگان که از اراذل و اوباش سطح سه بودند، نیز خالکوبی هایی بر قسمت های مختلف بدن خود داشتند که به گفته ی متهمان، این خالکوبی ها برای ایجاد ترس در هنگام نزاع موثر بوده است.

 

اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران