اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازجویی از همسر نتانیاهو به اتهام فساد


همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام سوءاستفاده از بودجه عمومی توسط او و همسرش، از سوی پلیس مورد بازجویی قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام سوءاستفاده از بودجه عمومی توسط او و همسرش، از سوی پلیس مورد بازجویی قرار گرفت.

به گزارش روزنامه دیلی‌ تلگراف، این بازجویی‌ها بر روی مسائلی مانند اینکه آیا سارا نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از بودجه عمومی برای حفظ و نگهداری منزل شخصی خود و یا خرید وسایل منزل استفاده کرده، متمرکز بود.

وی درخصوص اینکه آیا از این بودجه برای پرداخت مخارج مربوط به نگهداری از پدرش استفاده می‌کرده نیز بازجویی خواهد شد.

این تحقیقات که از سوی اداره ویژه مبارزه با کلاهبرداری پلیس انجام می‌شود، درپی‌ گزارشی صورت می‌گیرد که از سوی یک نهاد نظارتی رسمی رژیم صهیونیستی در خصوص سوء استفاده نتانیاهو و همسرش از بودجه عمومی منتشر شد.

این گزارش از نتانیاهو و همسرش به علت هزینه‌های نامناسب در منزل شخصی با استناد به شواهدی که از سوی منی نفتالی، صاحب پیشین اقامتگاه رسمی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ارائه شد، انتقاد شده است.

براساس این گزارش، دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از خدمات یک تکنسین برق که سال‌های متمادی به نتانیاهو خدمت کرده، استفاده کرده است. این تکنسین به طور مشکوکی مبالغ هنگفتی را برای تعمیرهای اضطراری که در روزهای مربوط به برخی از اعیاد یهودی و حتی روز مخصوص روزه انجام شده، دریافت کرده است.

سارا نتانیاهو همچنین قرار است درخصوص هزینه‌هایی که از بازیافت بطری‌های شیشه‌ای به دست آورده، مورد بازجویی قرار گیرد.

این گزارش گفته است که همسر نتانیاهو هزینه هنگفتی از پول مربوط به بازیافت این بطری‌ها را که در سال‌های 2009 تا 2013 توسط دولت رژیم صهیونیستی خریداری شدند، برای خود برداشته است.

نفتالی از این اتهام حمایت کرده و پرونده‌ای علیه نتانیاهو و همسرش درخصوص این سوءاستفاده تشکیل داده است.


ویدیو مرتبط :
پس از بلاتر پلاتینی نیز به اتهام فساد مالی متهم شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سه مقام ورزشی چین به اتهام فساد مالی



 

دستگیری سه مقام ورزشی چین به اتهام فساد مالی

پكن - سه نفر از مقام های مرتبط با فوتبال چین به اتهام فسادمالی و دریافت رشوه دستگیر شدند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، روزنامه 'ورزش چین' نوشت: ' شیه یالونگ ' معاون سابق فدراسیون فوتبال چین از جمله دستگیر شدگان است.همچنین ' وی شائو خویی ' رییس سابق تیم ملی فوتبال و ' لی دونگ شونگ ' رییس سابق كمیسیون داوری فدراسیون فوتبال چین دو نفر دیگر از بازداشت شدگان هستند.

وزارت امنیت عمومی چین در این مورد اعلام كرد سه داور نیز مورد بازجویی قرار گرفته اند و به اتهام تبانی برای انجام مسابقات و دریافت رشوه مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

این چندمین بار است در ماه های گذشته شماری از مقام های فدراسیون فوتبال چین به جرم رشوه خواری دستگیر می شوند.

رییس فدراسیون فوتبال چین مدتی پیش عوض شد و تعدادی از داوران نیز به جرم فساد مالی دستگیر و محاكمه شدند.