اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازتاب جهانی کنفرانس خبری حسن روحانی


اظهارات رییس جمهوری ایران در نشست خبری با حضور خبرنگاران در نیویورک با بازتاب گسترده بین المللی همراه بود.

خبرگزاری ایرنا: اظهارات رییس جمهوری ایران در نشست خبری با حضور خبرنگاران در نیویورک با بازتاب گسترده بین المللی همراه بود.

خبرگزاری رویترز ضمن پوشش اظهارات حسن روحانی در این نشست خبری عنوان کرد: رییس جمهوری ایران روز جمعه اعلام کرد که برای دستیابی به یک توافق هسته ای درازمدت باید تصمیمات شجاعانه اتخاذ شود و هر توافقی بدون لغو تمامی تحریم ها غیرقابل قبول هستند.

رویترز گزارش داد: رییس جمهوری ایران در این نشست خبری همچنین اعلام کرد که تحریم ها علیه ایران باید به طور کامل لغو شوند.

خبرگزاری فرانسه نیز در گزارشی به پوشش اظهارات دکتر روحانی پرداخت و در گزارش خود عنوان کرد: رییس جمهور ایران در نشستی خبری گفته که مذاکره ایران با قدرتهای بین المللی در مورد برنامه هسته ای ایران باید با سرعت بیشتری رو به جلو حرکت کند.

خبرگزاری فرانسه تصریح کرد: حسن روحانی اعلام کرد که زمان باقی مانده برای رسیدن به توافق بسیار کوتاه است. پیشرفت هایی که ظرف چند روز اخیر شاهدش بودیم بسیار کُند بوده است.

روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف نیز در مورد نشست خبری حسن روحانی نوشت: رییس جمهوری ایران در نشستی خبری گفت که مذاکرات در مورد برنامه هسته ای ایران باید سرعت بیشتری داشته باشد.

خبرگزاری نووستی روسیه نیز در گزارشی ضمن بازتاب اظهارات رییس جمهوری ایران در نشستی خبری در نیویورک گزارش داد: رییس جمهوری ایران اعلام کرد تمامی تحریم ها علیه ایران از جمله تحریم های شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران غیرقانونی هستند. وی خاطر نشان کرد که تحریم ها بطور کامل باید برداشته شود و در هر توافقی که مسئله پایان تحریم به صراحت و قاطعانه بیان نشده باشد آن توافقنامه از دیدگاه مردم ایران قابل قبول نخواهد بود .

نووستی در ادامه به سخنان رییس جمهوری ایران در مورد برنامه هسته ای ایران و روند مذاکرات هسته ای در نیویورک اشاره کرد.

خبرگزاری رسمی جمهوری آذربایجان نیز ضمن پوشش صحبت های رییس جمهوری کشورمان در این نشست خبری به نقل از حسن روحانی گفت که تحریم ها علیه ایران غیرقانونی هستند.

پایگاه خبری دیلی تایمز و روزنامه دیلی میلی انگلیس نیز در مطلبی عنوان کرد که رییس جمهوری ایران در نشستی خبری در مورد مسائل مختلفی از جمله مذاکرات در مورد برنامه هسته ای ایران و مبارزه با تروریسم دیدگاه های و مواضع ایران را بیان کرد.


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری مشترک حسن روحانی و اشرف غنی در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش نتانیاهو به کنفرانس خبری حسن روحانی



اخبار,واکنش نتانیاهو به کنفرانس خبری روحانی

نتانیاهو: فشارها بر ایران باید ادامه یابد

نخست‌وزیر رژیم‌ صهیونیستی امروز با تکرار ادعاهای خود، بار دیگر ادامه فشارها بر ایران را خواستار شد و گفت: فشار به ایران تنها ابزاری است که اثرگذار است.

به گزارش خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی امروز بار دیگر تاکید کرد که فشارها بر ایران باید ادامه داشته باشد.

اظهارات نتانیاهو پس از آن بیان می‌شود که «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران امروز در نشست خبری خود از بی‌اثر بودن فشارها بر ایران سخن گفت.
«افیر گندلمن» سخنگوی نتانیاهو به نقل از وی در صفحه توئیتر خود نوشته است: روحانی می‌گوید فشار بر ایران کارگر نیست. اشتباه می‌کند. فشارها تنها چیزی است که اثرگذار است. این فشار باید ادامه پیدا کند.

این چندمین بار از زمان انتخاب «حسن روحانی» به عنوان رئیس‌جمهور جدید ایران است که نتانیاهو از ضرورت تشدید فشارها بر ایران صحبت می‌کند. وی هفته گذشته حتی به توهین روی آورده و آقای روحانی را «گرگی در لباس میش» توصیف کرده بود./فارس