اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازتاب ترسیدن و شوکه شدن این دختر جوان در سایت یوتیوب +تصاویر



به گزارش پرداد به نقل از سی ان ان: این خانم جوان تصمیم گرفت برای تفریح و سرگرمی به همراه خانواده با کشتی تفریحی به سواحل کالیفرنیا برود و به ماهیگیری بپردازد.

 

ماهیگیری دختر جوان , شکار کوسه توسط دختر جوان

 

هنگام ماهیگیری پدر او به تصویر برداری از صحنه ها پرداخت و لحظه  صید ماهی توسط دخترش مصادف شد با یک صحنه بسیار جالب و دیدنی اما نفسگیر که باعث شوکه شدن همه شد.

"سارا بریم" موفق شد یک ماهی بزرگ صید کند و پدرش درحال تصویر برداری از اولین ماهیگیری او در اقیانوس  بود که دقیقا" در لحظه بیرون کشیدن ماهی از آب یک کوسه ترسناک از اعماق آب ظاهر شده و ماهی صید شده توسط او را روی هوا ربود.

در لحظات فیلمبرداری شده در لحظه پیدا شدن کوسه تنها صدای "سارا" شنیده میشود که با فریاد میگوید" یک کوسه، میبینید آن یک کوسه است. وای خدای من!" او ایستاده است و با دهانی باز از تعجب به آب نگاه میکند و حتی از جایش تکان نمیخورد و جالب است بدانید پدرش که در حال فیلمبرداری است  نیز شوکه شده و بعد از چند ثانیه میگوید " من از همه تصاویر فیلم  گرفتم . من از آن کوسه فیلمبرداری کردم" آنها این تصاویر را در یوتوب منتشر کردند که با استقبال خوبی مواجه شد و نزدیک به 58000 بیننده داشت.

گفته شده است این نوع کوسه بیش از 6 متر طول و 1200 پوند وزن دارد..... /   گروه خبری پرداد

 

ماهیگیری دختر جوان , شکار کوسه توسط دختر جوان

 

 

ماهیگیری دختر جوان , شکار کوسه توسط دختر جوان

 

 

ماهیگیری دختر جوان , شکار کوسه توسط دختر جوان

 

 

ماهیگیری دختر جوان , شکار کوسه توسط دختر جوان


ویدیو مرتبط :
تصاویر جالب و دیدنی (2013)در سایت یوتیوب...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار تصاویر شخصی دختر جوان



انتشار تصاویر شخصی دختر جوان

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی خبر داد که با راه‌اندازی سایت‌های همسریابی از دختران جوان سوء استفاده می‌کرد.

ایسنا: سرهنگ مرتضویان در تشریح این خبر گفت: «پیرو شکایت فردی مبنی بر دریافت ایمیل‌های تهدیدآمیز ماموران اقدامات خود را برای شناسایی این فرد یا افراد آغاز کردند.»

وی افزود: «بنا بر اظهارات شاکیه چندی پیش از طریق یکی از سایت‌های همسریابی با فردی آشنا شده و پس از مدتی بنا به درخواست متهم این زن چندین عکس خود را برای متهم ارسال کرده است.»

 

مرتضویان با بیان اینکه پس ازمدتی از ارسال عکس‌ها شاکیه با دریافت ایمیل‌هایی تهدیدآمیز مورد تهدید قرار گرفته است که در صورت عدم‌ادامه دوستی تصویرش در سایت‌ها منتشر می‌شود، گفت: «کارشناسان پلیس فتا در بررسی‌ها، متهم را شناسایی و پس از عملیاتی وی را دستگیر کردند.»

به گزارش ایسنا، رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد به کاربران هشدار داد: «از ارائه اطلاعات و تصاویر شخصی در سایت‌های دوست‌یابی و همسریابی خودداری کنند و به این سایت‌ها اعتماد نکنند چرا که مراجعان به این گونه سایت‌ها معمولا قصد ازدواج ندارند و صرفا هدفشان سوءاستفاده و کلاهبرداری از افراد است.»/ایسنا