اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازار داغ عکس سلفی با «آغداشلو»


افتتاحیه‌ی نمایشگاه «آیدین آغداشلو» با حضور تعداد زیادی از علاقه‌مندان، برخی هنرمندان و معاون هنری وزیر ارشاد برگزار شد. آغداشلو در این مراسم گفت که هدفش از برگزاری این نمایشگاه ارائه‌ی یک کارنامه‌ به مردم بوده است.

افتتاحیه‌ی نمایشگاه «آیدین آغداشلو» با حضور تعداد زیادی از علاقه‌مندان، برخی هنرمندان و معاون هنری وزیر ارشاد برگزار شد. آغداشلو در این مراسم گفت که هدفش از برگزاری این نمایشگاه ارائه‌ی یک کارنامه‌ به مردم بوده است.

افتتاحیه‌ی نمایشگاه آثار آیدین آغداشلو - هنرمند نقاش - در گالری «اثر» برگزار شد. در افتتاحیه‌ی این نمایشگاه، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان مانند کامبیز درم‌بخش، رضا نامی، علی گلستانه و افسانه چهره‌آزاد حضور داشتند.

آغداشلو در حلقه پرشمار دوست‌ داران!

بازار داغ عکس سلفی با آغداشلو!

این نمایشگاه با استقبال بسیاری از هنردوستان روبه‌رو شد و ازدحام جمعیت به اندازه‌ای زیاد بود که هواداران و علاقه‌مندان از ساعت 17 تا 20 پشت در گالری اثر حضور داشتند و حتی از ساعتی به بعد، با تشکیل صفی چندین متری، دسته‌دسته به‌صورت نوبتی امکان حضور در گالری را پیدا کردند.

در این مراسم، بازار گرفتن عکس یادگاری و امضا هم داغ بود. تعداد زیادی از علاقه‌مندان آغداشلو از او می‌خواستند که برای آن‌ها امضا کند و با او عکس و گاهی هم عکس سلفی می‌گرفتند.

کدام آثار در نمایشگاه هستند؟


در این نمایشگاه، 12 اثر آغداشلو ارائه شده‌ است که از مجموعه‌ی «سال‌های آتش و برف»، «خاطرات انهدام» و «شفاعت فرشتگان» انتخاب شده‌اند. این نقاشی‌ها با مداد رنگی، آبرنگ و گواش از سال 1359 تا سال 1393 کشیده شده‌اند.

طلسم برگزاری نمایشگاه شکست


آیدین آغداشلو در پاسخ به این پرسش که چطور بعد از حدود 40 سال تصمیم به برگزاری یک نمایشگاه گرفت، اظهار کرد: بسیار به این موضوع فکر کردم. لازم نبود نمایشگاه بگذارم. نمایشگاه گذاشتن کار بسیار پردردسری است. اولین لازمه‌ی آن نیز این است که هنرمند کارش را نفروشد و در این صورت هم بی‌پول می‌شود؛ ولی به هر حال فکر کردم که هنرمند باید در دوره‌ای، کارنامه‌اش را به مردم عرضه کند، اگر پسندیدند که چه بهتر و اگر نه دوباره کار کند.

مرادخانی از آغداشلو گفت


علی مردخانی - معاون هنری وزارت ارشاد - نیز شب گذشته (جمعه، 23 آبان‌ماه) در جریان بازدید خود از نمایشگاه آثار آغداشلو به خبرنگار ایسنا، گفت: آیدین آغداشلو یکی از بزرگان عرصه‌ی هنرهای تجسمی است. افتخار می‌کنم که از سال‌های دور به او ارادت دارم و از 20 سال پیش تا کنون درباره‌ی موضوعات تجسمی با هم گفت‌وگو می‌کنیم.

او با اشاره به برگزاری این نمایشگاه، ادامه داد: در میان فعالیت‌های آیدین آغداشلو می‌توان از این فعالیت هم به‌عنوان یک حرکت برجسته و خاص نام برد و خوشحالیم که در حوزه‌ی تجسمی این اتفاقات خوب به‌صورت پیاپی می‌افتد.

معاون هنری وزیر ارشاد اضافه کرد: تصمیم دارم بعد از این نمایشگاه به رونمایی کتاب آثار تناولی و افتتاحیه‌ی نمایشگاه «هفت نگاه» در فرهنگسرای نیاوران بروم که همزمان با افتتاح نمایشگاه آغداشلو برگزار شدند.

نمایشگاه آثار آیدین آغداشلو تا ٢١ آذر ماه در نگارخانه «اثر» واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان برفروشان، روبه‌روی خانه هنرمندان، شماره ١٦ دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ١١ تا ٢٠ و جمعه‌های غیر افتتاحیه ١٦ تا ٢٠ (گالری شنبه‌ها تعطیل است) از این آثار دیدن کنند.


ویدیو مرتبط :
♥اوپا لی مین هو♥201510.28خیلی داغ داغ گلچین عکس مراسم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت پروین در روز حضور عابدزاده/ بازار داغ عکس سلفی با کریمی و سایر ستارگان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

علی پروین در روز حضور احمدرضا عابدزاده به تمرین تیم ستارگان فوتبال ایران بازگشت.

تیم فوتبال ستارگان ایران عصر امروز از ساعت 18 در ورزشگاه کارگران تمرین خود را برگزار کردند.

* علی پروین که هدایت تیم ستارگان را برعهده داشت پس از اینکه از حضور در این تیم انصراف داده بود با درخواست‌هایی که انجام شد بار دیگر به تمرینات بازگشت.

*‌احمدرضا عابدزاده کاپتیان سابق تیم ملی و پرسپولیس برای اولین بار در تمرینات این تیم حاضر شد.

* علی پروین از کنار زمین تمرین امروز را نظاره می‌کرد و کار تمرین دادن اعضای تیم برعهده عباس رضوی مربی سابق استقلال بود.

*پروین با نوه خود که فرزند آرش پروین است در تمرین حاضر شده بود.

* حدود 100 هوادار تمرین امروز تیم ستارگان را نظاره کردند.

* هواداران حاضر در تمرین به دنبال گرفتن عکس سلفی با علی کریمی، علی پروین و احمدرضا عابدزاده بودند.

*‌در بین تمرین شوخی‌های احمدرضا عابدزاده با سایر بازیکنان توجه حاضران را جلب کرده بود.

* بنری که عکس علی کریمی با پیراهن بایرن مونیخ نقش بسته بود در دست یکی از هواداران قرار داشت. روی این بنر نوشته بود اسطوره فقط علی کریمی.

* ماکار آقاجانیان که در تمرین امروز حاضر شده بود وقتی علی پروین را کنار زمین دید به سمت او آمد و با وی خوش و بش گرمی داشت.

* علی پروین که از شلوغی‌ و ازدحام کنار زمین ناراحت شده بود برای دیدن ادامه تمرین به جایگاه وی‌ای‌پی رفت.

* علی پروین اعلام کرد تمامی بازیکنان پیشکسوت فوتبال ایران می‌توانند در تمرین 2 روز آینده این تیم حاضر شوند تا از بین نفرات آماده لیست نهایی انتخاب شود.

*‌تمرین فردای تیم ستارگان قرار است در ورزشگاه راه‌آهن برگزار شود.

* محسن تنابنده بازیگر سینما و تلویزیون در تمرین امروز غایب بود و هواداران سراغ او را می‌گرفتند.

* تمرین امروز تیم ستارگان به گرم کردن، انجام کارهای تکنیکی، حمله به دروازه و بازی فوتبال در 2 گروه اختصاص داشت.

* مجید نامجو مطلق گلی زیبا از روی یک ضربه ایستگاهی از فاصله 25 متری به ثمر رساند که این مسئله با تشویق علی کریمی و هواداران همراه شد.

* اکثر بازیکنان تمرین امروز را فوتبالی‌ها تشکیل می‌دهند که در این بین 2 خبرنگار هم در بین حاضران در تمرین حضور داشتند.

 

اخبار ورزشی - فارس