اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازار بعد از افطار زنان برده داعش (+عکس)



قیمت این زنان بسته به سن و سال آنها از زقم 500 تا 2 هزار دلار متغیر است. داعش اخیرا بیش از 100 زن سوری را به این شیوه در فلوجه فروخته است.

گروه داعش در جدید ترین اقدامات مغایر با حقوق بشر خود در ماه رمضان بازار فروش بردگان جنسی زن دایر کرده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان وزارت حقوق بشر عراق با اعلام این خبر افزوده است داعش در شهر فلوجه در استان الانبار عراق در ماه رمضان و پس از موعد افطار زن های سوری اسیر خود را به شکل برده و کنیز به خریداران می فروشد.

قیمت این زنان بسته به سن و سال آنها از زقم 500 تا 2 هزار دلار متغیر است.  داعش اخیرا بیش از 100 زن سوری را به این شیوه در فلوجه فروخته است.

بر اساس این گزارش داعش همچنین در مسابقات حفظ وقرائت قرآن در فلوجه که به مناسبت ماه رمضان دایر کرده است به هر کدام از سه فرد نخست این مسابقات یک برده به صورت مجانی هدیه می دهد.

 

اخبار,اخبار  بین الملل,بازار ماه رمضان زنان برده داعش


همچنین گزارش دیگری از سوریه حاکی است که داعش در شهر حمص احکام قطع دست و پای دو مرد را به وسیله ساطور قصابی در مقابل چشم صدها نفر به مورد اجرا گذاشته است. داعش ویدئوی این اقدام خود را منتشر کرده است. تصویر زیر از ویدئوی منتشره داعش گرفته شده است.

اخبار,اخبار  بین الملل,بازار ماه رمضان زنان برده داعش


از نظر غالب علمای اسلامی اعم از شیعه و سنی اقدامات داعش بر خلاف معیارهای انسانی و اسلامی و به منظور مخدوش کردن چهره اسلام صورت می گیرد.


 اخبار بین الملل  -  عصر  ایران 


ویدیو مرتبط :
فروش زنان اسیر شده در بازار برده فروشان توسط داعش [HD]

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لاک مخصوص زنان مسلمان به بازار آمد +عکس



یک نوع لاک آب به راحتی در آن نفوذ میکند ساخته شده است که گفته میشود مخصوص زنان مسلمان است تا بتوانند به راحتی آن را جهت زیباتر شدن دستان خود استفاده کنند و همچنین از نظر شرعی نیز مشکلی نداشته باشند.

لاک مخصوص زنان مسلمان, لاک قابل نفوذ آب
همانطور که میدانید طبق قوانین اسلامی لاک ناخن یک لایه غیر قابل نقوذ شناخته شده است که انجام وضو جهت انجام فریضه نماز با آن اشکال دارد.
اما یک شرکت آرایشی لهستانی اعلام کرد خط تولید این محصول راه اندازی شده است و به زودی خانمهای مسلمان نیز قادر به استفاده دائم از این محصول خواهند بود.
به گفته یک دانشمند مسلمان تنها چیزی که استفاده ازلاک را برای زنان مسلمان ممنوع میسازد این است که آب از آن عبور نمیکند . اما این محصول این مشکل را برطرف کرده است.
اکنون سالهاست که زنان مسلمان مجبورند یا از این محصول آرایشی زیبایی استفاده نکنند و یا برای هربار انجام فریضه نماز آن را پاک کرده و دوباره استفاده کنند.... / pardad.ir