اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارندگی از امشب در البرز آغاز می شود


مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: از امشب ساکنان این استان شاهد بارش باران و وزش باد خواهند بود.

برگزاری ایرنا:  مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: از امشب ساکنان این استان شاهد بارش باران و وزش باد خواهند بود.

منصور رحمانیان روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: فردا یکشنبه نیز برای استان البرز وزش باد شدید همراه با بارش باران و آذرخش پیش بینی می شود.

وی گفت: روز دوشنبه این هفته هوای استان البرز ، نیمه ابری ، در ارتفاعات افزایش ابر و بارش پراکنده باران گاهی با وزش باد نسبتا' شدید پیش بینی شده است.

رحمانیان، دمای هوای البرزدر روز جاری را بین 9 تا 19 درجه بالای صفر اعلام کرد.

روز دوشنبه هوای استان البرز حدود 9 درجه سردتر خواهد شد و حداقل به صفر درجه می رسد.


ویدیو مرتبط :
آغاز فستیوال فوتبال پایه در البرز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۹۲ امشب آغاز می‌شود



دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور92,انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۹۲

 با انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته
انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۹۲ امشب آغاز می‌شود

فرایند انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ با انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی از طریق سایت سازمان سنجش از امشب آغاز می‌شود.

به گزارش  تسنیم، دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) آزمون سراسری سال 1392 مربوط به گروه‌های  آزمایشی 5 گانه  از ساعت 20 امشب در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در دسترس داوطلبان کنکور قرار می‌گیرد.

همچنین برای رفاه حال داوطلبان به خصوص در مناطق محروم دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 16 مرداد تا 22 ماه جاری از طریق باجه‌های پست در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. داوطلبان امکان انتخاب 100 کد رشته محل را در این مرحله دارند.

بنا به گفته مسئولان، سازمان سنجش داوطلبان تنها یک بار امکان انتخاب رشته دارند و پس از انجام مراحل انتخاب رشته، رمز 15حرفی را توسط سیستم به عنوان رسید دریافت می‌کنند، پس از دریافت این رسید به هیچ عنوان امکان انتخاب رشته مجدد وجود ندارد و تنها در صورتی که نیاز به تصحیح و یا ویرایش انتخاب‌های خود داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به بخش ویرایش نسبت به اصلاح انتخاب‌های خود اقدام کنند.

امسال امکانی برای داوطلبان فراهم شده است تا آن دسته از افرادی که در جلسه آزمون غایب بوده‌اند یا در آزمون ثبت‌نام نکرده‌اند، رشته محل‌هایی را که بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرند، انتخاب کنند.
همچنین کد رشته محل‌های تحصیلی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اعلام می‌شود./تسنیم