اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارش 40 سانتی‌متری برف در مرند و جلفا


مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه طی روز گذشته بیشترین بارش برف با 35 تا 40 سانتی‌متر در نقاط مختلف شهرستان‌های مرند و جلفا صورت گرفت، گفت: تردد روان در مسیرهای منتهی به منطقه آزاد ارس برقرار است.

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه طی روز گذشته بیشترین بارش برف با 35 تا 40 سانتی‌متر در نقاط مختلف شهرستان‌های مرند و جلفا صورت گرفت، گفت: تردد روان در مسیرهای منتهی به منطقه آزاد ارس برقرار است.

توحید اخلاقی با بیان اینکه سطح جاده‌های استان آذربایجان‌شرقی لغزنده است، اظهار داشت: تمام محورهای استان بازگشایی شده و مشکلی در تردد وجود ندارد.

وی افزود: طی روز گذشته بیشترین بارش برف با 35 تا 40 سانتی‌متر در نقاط مختلف شهرستان‌های مرند و جلفا صورت گرفت که با تلاش شبانه‌روزی ماموران راهداری تردد در تمام محورهای مواصلاتی برقرار است.

اخلاقی با اشاره به وجود جاذبه‌های گردشگری در منطقه آزاد ارس و تردد گردشگران به این منطقه اظهار داشت: امیدواریم تمام گردشگران با رعایت نکات ایمنی از بروز هرگونه مشکل در زمان سفر جلوگیری کنند.


ویدیو مرتبط :
بارش برف 15 متری در ژاپن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارش 40 سانتی متری برف در جاده هراز


معاون سازمان راهداری کشور از بارش 40 سانتی متری برف در جاده هراز خبر داد.

خبرگزاری میزان: معاون سازمان راهداری کشور از بارش 40 سانتی متری برف در جاده هراز خبر داد.

حسن نیا معاون سازمان راهداری کشور در گفتگو با خبر ساعت 13 شبکه خبر گفت: از روز 25 اسفند تا کنون در 25 استان کشور شاهد تغییر وضعیت جوی بودیم و در 16 استان نیز در این مدت برف بارید.

وی ادامه داد: روز گذشته در گردنه امامزاده هاشم جاده هراز 40 سانتی متر برف بارید که این موضوع باعث انسداد جاده و ریزش کوه در برخی نقاط شد.

به گفته حسن نیا تا  روز گذشته دو میلیون خودرو از شهر تهران خارج شده اند که از این میزان یک میلیون و 400 هزار خودرو به تهران بازگشته اند. پیش بینی می کنیم موج بازگشت از دور اول سفرها به زودی آغاز شود.