اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارش شمالی شدیدتر می‌شود



اخبار,اخباراجتماعی,وضعیت هوا

با ادامه گذر امواج ناپایدار از نوار شمالی میهنمان، شاهد بارش‌های تابستانی در این مناطق زیبا و سبز هستیم. این بارش‌ها از بعدازظهر شدیدتر هم می‌شود.

به گزارش جام جم، دیروز در نوار شمالی کشور، از شمال غرب تا شمال شرق و ارتفاعات البرز، شاهد ابرناکی و بارش بودیم.

امروز همچنان در نوار شمالی، بارش های تابستانی ادامه دارد. از بعدازظهر امروز در شمال شرق، ارتفاعات البرز، مناطقی از استان های مازندران و گلستان شاهد شدت گرفتن بارش ها خواهیم بود، که می تواند سبب آبگرفتگی معابر عمومی شود. در شمال تهران و البرز هم وزش باد شدید لحظه ای رخ می دهد.

فردا در نوار شمالی ناپایداری ها ادامه دارد. بتدریج در این روز در مناطق شمالی تهران و استان البرز هم توفان و آذرخش را شاهد خواهیم بود.

آینده نگری: از سه شنبه به بعد اوضاع جوی میهن رو به آرام تر شدن می رود و از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد.

  اخبار اجتماعی  -  جام جم 


ویدیو مرتبط :
آلمان در انتظار سیلاب شدیدتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارش باران در نیمه شمالی و غربی/ افزایش بارشها از روز چهارشنبه



 

بارش باران در نیمه شمالی و غربی/ افزایش بارشها از روز چهارشنبه

 

 

طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور بارش باران از امروز در نیمه شمالی و غربی کشور آغاز و در روز چهارشنبه بر میزان آن افزوده می شود.

 

براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی با ورود یک سامانه بارشی به کشور در ۲۴ ساعت آینده در شمال غرب، برخی مناطق غرب، دامنه های البرز و سواحل شمالی کشور ابرناکی، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و در جنوب شرق کشور نیز رشد ابر، وزش باد و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

همچنین از بعد از ظهر روز سه شنبه و چهارشنبه بر مقدار بارشها در شمال غرب، غرب، دامنه های البرز و سواحل شمالی کشور افزوده شده و گستره بارشها به دامنه های مرکزی زاگرس و برخی مناطق جنوب غرب نیز می رسد. این سامانه در روز پنجشنبه در نیمه شمالی کشور فعال می شود.

همچنین از روز چهارشنبه با نفوذ زبانه پرفشار دمای هوا کاهش می یابد و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در جنوب غرب کشور و برخی مناطق غرب جنوب پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.

براساس این گزارش در سلماس، منجیل و لاهیجان بارش پراکنده باران آغاز شده و به دلیل هجوم ابرهای بارشی از سمت شمال غرب بارندگی های پراکنده در شمال غرب،غرب، دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر به صورت پراکنده آغاز می شود..../خبرگزارى مهر