اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارش برف و باران در20 شهرستان آذربایجان


مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان شرقی گفت: از 21 شهرستان این استان در 20 شهرستان شاهد بارش برف و باران بودیم.

خبرگزاری ایرنا: امیر شاهرخ حسن علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز بارش برف شهرستان های اهر، مراغه، کلیبر، هوراند، هریس و بستان آباد در این استان را سفید پوش کرد.

وی گفت: در شهرستان های سراب و ملکان نیز شاهد بارش تگرگ و باران بودیم.

حسن علیزاده اظهارکرد: در مجموع به غیر از شهرستان میانه، در کلیه شهرستان های استان شاهد بارش برف و باران بودیم.

مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان شرقی گفت: در 24 ساعت گذشته بیشتر میزان بارندگی ار شهرستان مرند با 46 میلیمتر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه این بارش ها تا روز سه شنبه دوازدهم فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت، افزود: پیش بینی می شود در سطح استان شاهد کاهش محسوس دما باشیم.


ویدیو مرتبط :
بارش برف و باران در آذربایجان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارش برف و باران در محورهای ۷ استان کشور / مه‌گرفتگی و کاهش دید در گردنه‌های آذربایجان غربی



اخبار,اخبار اجتماعی ,سازمان هواشناسی

جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۷ استان کشور گفت: در گردنه‌های قوشچی و قره‌تپه در استان آذربایجان غربی مه‌گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

سرهنگ محمدرضا زحمتکش جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در محور نقده ـ مهاباد در استان آذربایجان غربی، محورهای خرم‌بید، سپیدان ـ یاسوج در استان فارس و همچنین محور بافق ـ کرمان در استان کرمان بارش برف جریان دارد.

جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در بیشتر محورهای استان بوشهر، فارس، کرمان، یزد و هرمزگان بارش باران اعلام شده است.

وی افزود: در محورهای زاهدان ـ بم و زاهدان ـ خاش در استان سیستان و بلوچستان و محورهای کهنوج و جیرفت در جنوب استان کرمان نیز بارش باران گزارش شده است.

جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به مه‌گرفتگی و کاهش دید در گردنه‌های قوشچی و قره‌تپه در استان آذربایجان غربی اشاره و خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.


  اخبار  اجتماعی  -  فارس