اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارش برف و باران در 8 استان کشور


کارشناس سازمان هواشناسی کشور ازبارش برف و باران در 8 استان کشور از فردا خبر داد و گفت: این سامانه بارشی روز چهارشنبه به تدریج مناطق شمال‌غرب و غرب کشور را در بر می‌گیرد.

خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی کشور ازبارش برف و باران در 8 استان کشور از فردا خبر داد و گفت: این سامانه بارشی روز چهارشنبه به تدریج مناطق شمال‌غرب و غرب کشور را در بر می‌گیرد.

فریبا گودرزی درباره وضعیت هوا در سه روز آینده گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته از سوی سازمان هوا شناسی، امشب در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار را شاهد خواهیم بود،این در حالی است که از فردا بعد از ظهر با عبور موجی در برخی از مناطق شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

او در ادامه با بیان این مطلب که آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان از بعدازظهر فردا شاهد بارش پراکنده خواهند بود، گفت: سه شنبه علاوه بر شمال غرب دامنه‌های البرز و برخی از مناطق سواحل دریای خزر و با تاخیر برای شمال شرق بارش پراکنده برف و باران را شاهد خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان این‌مطلب که طی دو روز آینده به دلیل پایداری در شهرهای صنعتی و پر جمعیت آسمان غبار آلود خواهد بود، گفت: کیفیت هوا در شهر هایی مثل تهران، اصفهان، کرج، قزوین، اراک غبار آلود است.

گودرزی از ورود سامانه بارشی از چهارشنبه خبر داد و گفت: این سامانه به تدریج مناطق شمال غرب و غرب کشور اواخر وقت دامنه های البرز را در بر می گیرد و در این مناطق بارندگی را شاهد خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور در خاتمه درباره وضعیت هوا در پایتخت اشاره کرد و گفت: تهران به ویژه شمال پایتخت سه شنبه شاهد بارش پراکنده باران است که با آغاز بارندگی ها به طور قطع هوا سردتر می شود.


ویدیو مرتبط :
بارش باران و برف در کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارش برف و باران در ۷ استان کشور



اخبار ,اخبار اجتماعی , بارش برف و باران

 

اخبار اجتماعی - بارش برف و باران در ۷ استان کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی از انسداد تعدادی از جاده‌های کشور به علت طغیان رودخانه‌ها و بارش برف و باران در استان‌های خراسان جنوبی، مرکزی، خوزستان، هرمزگان، گیلان، مازندران و اصفهان خبر داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی در گفت‌وگو با  فارس، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وی گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی در محورهای محور داران - الیگودرز و محور کاشان - قم در استان‌ اصفهان و ارتفاعات هراز در استان مازندران بارش برف ادامه دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور افزود: در تمامی محورهای استان‌های خراسان جنوبی، مرکزی، خوزستان، هرمزگان، گیلان (محورهای فومنات و چابکسر) بارش باران جریان دارد.

وی همچنین از انسداد تعدادی از جاده‌های کشور به علت سیلاب خبر داد و گفت: محور شهداد - دیهوک در استان کرمان از ساعت 22 روز جمعه به علت جاری شدن سیل تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

حمیدی ادامه داد: محور فرعی دلگان - ذهکلوت در استان سیستان و بلوچستان نیز از ساعت 20 روز گذشته به علت طغیان رودخانه‌های محلی و آب گرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی یادآور شد: محور ایرانشهر - رودبار در استان کرمان از ساعت 17 روز جمعه به علت طغیان رودخانه‌های محلی و آب گرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تاکید کرد: محور نهبندان - زابل و نهبندان - شهداد در استان خراسان جنوبی از ساعت 17روز گذشته به علت طغیان رودخانه‌های محلی و آب گرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

اخبار اجتماعی - فارس