اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارش برف و باران در جاده‌های 9 استان


رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران و برف در جاده های 9 استان خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران و برف در جاده های 9 استان خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی اظهار داشت: هم اکنون بارش باران و برف در جاده های استان های مرکزی، البرز، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، همدان، گیلان، مازنداران و کرمانشاه ادامه دارد و سطح جادههای این استانها لغزنده است. ضمن اینکه بارش پراکنده باران در جاده های استان خوزستان گزارش شده است.

وی ادامه داد: بارش برف در ارتفاعات جاده چالوس، هراز و کوهرنگ ادامه دارد و تردد خودروها بدون زنجیر چرخ در این محورها ممنوع است.

به گفته سلبی، تردد خودروها در جاده های کوهستانی تنها با زنجیر چرخ و لاستیکهای یخ شکن امکان پذیر بوده و پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می کند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: در حال حاضر جاده های کشور به جز شمشک به دیزین و پونل به خلخال باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.


ویدیو مرتبط :
بارش برف در استان اردبیل.در تاریخ91/9/24

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارش برف و باران در جاده های 9 استان


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۹ استان و همچنین ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه تهران-کرج خبرداد.

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۹ استان و همچنین ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه تهران-کرج خبرداد.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهارداشت: در حال حاضر در محور خلخال - اسالم در استان اردبیل، محور کندوان در البرز، محور سمنان - دامغان در استان سمنان و همچنین محور توسکستان- شاهرود در استان گلستان، بارش خفیف برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه در استان مازندران نیز بارش خفیف برف جریان دارد.

سرهنگ رحمانی به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، خراسان رضوی، گلستان، گیلان، مازندران و همدان اشاره و تصریح کرد: در محور کرج - قزوین در استان البرز نیز بارش باران اعلام شده است.

وی درخصوص ترافیک موجود در محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد: هم‌اکنون ترافیک در استان البرز، باند جنوبی آزادراه تهران - کرج در محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به انسداد محورهای پونل به خلخال و شمشک به دیزین به دلیل عدم ایمنی کافی اشاره و بیان داشت: باند شمالی آزادراه چالوس- مرزن‌آباد که از ساعت 13 روز جمعه 30 بهمن‌ماه به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود کماکان مسدود است.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.