اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارش برف و باران در برخی جاده های کشور


رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از بارش برف و باران و ترافیک روان در جاده های کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از بارش برف و باران و ترافیک روان در جاده های کشور خبر داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی گفت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در تمام جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی به وضعیت استنهای مختلف اشاره کرد و افزود: در استان های خوزستان ، زنجان ،گیلان ،مازندران محور هراز محدوده امام زاده هاشم بارش پراکنده باران و در  استانهای آذربایجان غربی شاهین دژ و ماکو و مازندران محور فیروزکوه بارش برف گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی‌ آرام گزارش شده است.
 
سرهنگ حمیدی در پایان به انسداد محورها اشاره کرد و اظهار داشت: محور شمشک – دیزین به علت عدم ایمنی کافی و قم – گرمسار به علت انجام عملیات عمرانی و تبدیل آن به آزاد راه کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.


ویدیو مرتبط :
بارش باران و برف در کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارش برف و باران در جاده های کشور



وضع هوای جاده های کشور ,بارش برف

بارش برف و باران در جاده های کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به ادامه بارش برف و باران در استان های غربی، شمالی، مرکزی و گاه شرقی کشور از رانندگان درخواست کرد زنجیر چرخ به همراه خود داشته باشند.

سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور به ادامه داشتن بارش باران و برف در جاده های کشور اشاره کرد و درباره وضعیت جوی راه های کشور گفت: براساس آخرین گزارش های دریافتی در استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان، تهران، البرز، سمنان، اصفهان، مازندران و گیلان بارش باران موجب لغزندگی جاده ها شده است.

وی ادامه داد: در استان های زنجان محورهای قیدار - همدان و قیدار - ابهر و قیدار – زنجان؛ همدان گردنه های آوج و اسد آباد؛ یزد محور یزد- کرمان، اصفهان، خراسان شمالی محورهای اسفراین - بروجرد و چمن بید، خراسان جنوبی، سمنان گردنه فیروزکوه، گلستان جاده های گرگان- شاهرود و توسکستان، مازندران ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان و ارتفاعات شرق استان تهران بارش برف تا صبح جمعه ادامه داشت.

وی از رانندگانی که قصد عزیمت از جاده های برفی را دارند درخواست کرد که تجهیزات لازم مانند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وقوع سیل و قطع آب شهرستان های جنوبی فارس
وقوع سیل در خنج شبکه آبرسانی از سد سلمان فارسی را تخریب کرد وسبب قطع آب ازسد سلمان به شهرستان های جنوبی فارس شد. مدیر امور آب شهرستان خنج گفت: سیل درروستای مکویه خنج باعث تخریب شبکه انتقال آب از سد سلمان فارسی شده وقسمتی از شبکه را تخریب ولوله ها را باخود برده است وبه علت هجوم سیل و باتلاقی بودن منطقه ترمیم شبکه در حال حاضر امکان پذیر نیست. معین افزود: هم اکنون آب شیرین شهرستان های خنج ،گراش ،لارستان و روستاهای واقع در این مسیر حداقل تا آخر هفته آینده قطع خواهد بود.

سیل، جان جوان بهبهانی را گرفت
یک جوان شب جمعه در بهبهان بر اثر بی احتیاطی جان خود را از دست داد. سرپرست فرمانداری بهبهان جمعه گفت: این جوان 21 ساله به همراه سرنشین دیگر با خودرو پژو 206 قصد عبور از محل سیل در جاده قدیم بهبهان - اهواز را داشت که در سیلاب گرفتار شد و جان خود را از دست داد.

عبدالمطلبی گفت: یک نفر نیز در این حادثه نجات یافت. در 24 ساعت گذشته در شهرستان بهبهان 19 میلی متر باران باریده است. بارندگی های چند روز گذشته در استان خوزستان موجب آبگرفتگی معابر و تعطیلی مدارس در برخی شهرهای استان شده است.
/خراسان