اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارش برف راه های روستایی شیروان را بست


معاون اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: بارش شدید برف که از دوشنبه شب منطقه را فرا گرفته موجب بسته شدن اکثر راه های روستایی شده است.

خبرگزاری ایرنا: محمود رضازاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ارتفاع برف در برخی نقاط این شهرستان را 50 سانتی متر عنوان کرد و افزود: به دنبال بارش شدید برف برق و تلفن برخی از روستاهای بخش های سرحد و تکمرانان این شهرستان قطع شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون راه های اصلی منطقه باز و هیچ گونه مشکل ترددی وجود ندارد، گفت: نیروهای راهداری این شهرستان با 17 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مشغول بازگشایی راه های روستایی هستند که پیش بینی می شود تا ظهر امروز همه مسیرها بازگشایی شده و مشکل تردد برطرف شود.

رضازاده افزود: از ابتدای زمستان امسال تاکنون بیش از یکهزار تن نمک ذخیره شده برای بازگشایی راه های روستایی در این شهرستان استفاده شده است.

معاون اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: با بارش شدید برف دیشب بسیاری از مسافران نوروزی در جاده های اصلی شهر به مکان های اسکان انتقال داده شدند.

شهرستان 157 هزار نفری شیروان 160 روستا و آبادی دارد و 52 درصد جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.


ویدیو مرتبط :
برف ،زندگی ( مستندی درباره بارش برف در بندرانزلی )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارش برف جاده پاوه به مریوان را بست


رئیس اداره راه وشهرسازی پاوه گفت: براثربارش برف جاده این شهرستان با شهرستان های سروآباد ومریوان دراستان کردستان درمحور دالانی بسته شد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس اداره راه وشهرسازی پاوه گفت: براثربارش برف جاده این شهرستان با شهرستان های سروآباد ومریوان دراستان کردستان درمحور دالانی بسته شد.

ابراهیم شهریاری روزدوشنبه شب درگفت وگویی افزود: ماشین آلات این اداره بطور مستمر درحال برفروبی این مسیر هستند، اما به دلیل شدت بارش و خطر ریزش کوه مسیر را مسدود کردیم.

وی ارتفاع برف را در این محور کوهستانی بیش از 15 سانتیمتر اعلام کرد.

شهریاری درادامه گفت: راه ارتباطی روستای داریان دربخش مرکزی شهرستان پاوه که هفته گذشته دراثر بارش باران وریزش کوه مسدود شده بود طی چند روز اخیر تلاش فراوانی برای بازگشایی آن انجام شد ولی امروز دراثر بارش شدید باران دوباره کوه ریزش کرد وبازگشایی آن را به تعویق انداخت.

شهرستان پاوه در شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.