اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارش برف در 9 استان کشور


جانشین پلیس راه راهور ناجا گفت: در محورهای مواصلاتی ۹ استان کشور بارش برف جریان دارد.

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راه راهور ناجا گفت: در محورهای مواصلاتی ۹ استان کشور بارش برف جریان دارد.

سرهنگ صمد اسفندیاری جانشین پلیس راه راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: هم‌اکنون در اکثر محورهای استان‌های قزوین و ایلام، بارش برف جریان دارد.

جانشین پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: در محور مرند - تبریز در استان آذربایجان شرقی، محورهای سردشت و پیرانشهر در آذربایجان غربی، محورهای گلپایگان و دامنه در استان اصفهان بارش برف اعلام شده است.

وی افزود: در محورهای سمنان - فیروزکوه، و شهمیرزاد - کیاسر در استان سمنان، بانه - سقز و قروه - همدان در استان کردستان و محورهای آشتیان - راهجرد و اراک به بروجرد نیز در استان مرکزی بارش برف گزارش شده است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی گفت: در آزادراه ساوه - همدان و ارتفاعات استان گیلان نیز برف می‌بارد.

جانشین پلیس راه راهور ناجا بیان داشت: در محورهای مواصلاتی لرستان و مازندران و سایر محورهای گیلان بارش باران جریان دارد.

سرهنگ اسفندیاری خاطرنشان کرد:‌ در سایر جاده‌های کشور جوی آرام و ترافیکی روان به چشم می‌خورد.


ویدیو مرتبط :
بارش برف در استان اردبیل.در تاریخ91/9/24

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارش برف و باران در 9 استان کشور


رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در اکثر محورهای مواصلاتی مازندران، گلستان، گیلان و لرستان بارش باران و در برخی محورهای مواصلاتی ۵ استان دیگر بارش باران یا برف اعلام شده است.

خبرگزاری فارس: سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: در استان های مازندران، گلستان، گیلان و لرستان بارش باران گزارش شده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای خور و جندق در استان اصفهان، محورهای شیروان و چمن‌بید در خراسان شمالی و محور کنگاور ـ کرمانشاه در استان کرمانشاه نیز با بارش باران مواجهیم.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد: در محورهای سمیرم ـ شهرضا و سمیرم ـ یاسوج در استان اصفهان، محور امین‌الله و گردنه اسدلی در خراسان شمالی، ارتفاعات محور کندوان و لاریجان در استان مازندران و محور توسکستان در استان گلستان بارش برف گزارش شده است.

سرهنگ حمیدی خاطرنشان کرد: در ارتفاعات استان سمنان، محور کوهرنگ و گردنه‌های چری و شاه‌منصوری در استان چهارمحال و بختیاری نیز بارش برف اعلام شده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.