اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارش برف در مازندران همه را متعجب کرد!


بارش برف در روزهای گرم تیرماه در ارتفاعات کلاردشت مازندران موجب شگفتی گردشگران واهالی این منطقه شده است.

ایرنا: فرماندار کلاردشت گفت: با توجه به ناپایداری هوا در چند روز گذشته و در پی افت شدید دما در ارتفاعات کلاردشت امروز شاهد بارش برف در این مناطق بودیم.

ˈمحمد معصومیˈ افزود: بارش برف در دوازدهمین روز از تابستان ارتفاعات علم کوه و تخت سلیمان واقع در کلاردشت را سفید پوش کرده است.

وی تصریح کرد: در ارتفاعات پایین تر و در روستاها نیز بارش باران با افت دما همراه است.

سالانه بیش از 10 هزار گردشگر و کوهنورد خارجی و ایرانی جذب قله چهار هزار و 850 متری علم کوه و چهار هزار و 800 متری تخت سلیمان در شهرستان کوهستانی کلاردشت می شوند.


ویدیو مرتبط :
بارش شدید برف در مازندران (عکس های دیدنی از برف)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز موج جدید بارش برف در غرب مازندران


موج جدید بارش برف عصر روز دوشنبه درشهرستان ها و مناطق مختلف غرب مازندران آغاز شد.

خبرگزاری فارس: موج جدید بارش برف عصر روز دوشنبه درشهرستان ها و مناطق مختلف غرب مازندران آغاز شد.

سرپرست اداره هواشناسی نوشهر دراین باره این موج جدید از بارش ها گفت : اکنون بارش برف در بیشتر مناطق غرب مازندران بویژه جلگه ای و ساحلی آغاز شده است و این وضعیت تا حوالی ظهر روز سه شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت .

ˈاسحاق حمیدی کلارستاقیˈ افزود : پیش بینی می شود که این سامانه بارشی از عصر فردا از منطقه خارج و برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد جوی پایدار و آفتابی در شهرستان باشیم.

وی دمای کنونی شهرستان نوشهر را حدود صفر درجه سانتی گراد اعلام کرد و اظهار داشت : دمای هوا تا روز آینده به حدود پنج درجه سانتی گراد زیرصفر کاهش می یابد.

وی گفت: اکنون میزان رطوبت هوا نیز به حدود 100 درصد رسیده است و دریا نیز مواج و جهت وزش باد هم از سمت جنوبی غربی به سمت جنوب شرقی است.