اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارش باران در 7 استان کشور در سه روز آینده


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران پراکنده در 7 استان کشور طی 3 روز آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران پراکنده در 7 استان کشور طی 3 روز آینده خبر داد.

 عبدالرضا امیدوار شهری با بیان این مطلب افزود: طی سه روز آینده در استان های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در برخی ساعات بارش باران پیش بینی می شود و امکان وقوع رگبار و رعد و برق نیز وجود دارد.

به گفته وی، در این مدت بارش های خفیف و پراکنده در استان گیلان نیز دور از انتظار نیست.

امیدوار اظهار داشت: طی همین مدت در استان های هرمزگان، جنوب استان فارس و جنوب استان کرمان در ساعات بعد از ظهر در برخی مناطق رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در روز های چهار شنبه و پنج شنبه باد و گرد و خاک روی خواهد داد.

وی افزود: فردا آسمان تهران نیمچه ابری در بعد از ظهر همراه با رشد ابر در ارتفاعات، بارش پراکنده و وزش باد است بیشینه و کمینه دما با دو درجه کاهش نسبت به امروز به ترتیب معادل 34 و 24 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
بارش شدید باران در شهرستان خاتم - استان یزد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارش برف و باران تا ۲ روز آینده در کشور



اخبار,اخبار اجتماعی ,سازمان هواشناسی

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف باران در بیشتر نقاط کشور طی دو روز آینده خبر داد.

احد وظیفه در گفتگو با مهر، افزود: سامانه بارشی واقع در شمال شرق به تدیرج تا امشب از کشور خارج می شود و وزش باد شدید و گرد وخاک در برخی نقاط شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، از ظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی، بارش برف و باران در سواحل دریای خزر و به تدریج در شمال شرق همراه با کاهش دما رخ خواهد داد. این کاهش دما روز دوشنبه نوار شمالی و روز سه شنبه نیمه شرقی را در بر خواهد گرفت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: دریای خزر نیز روز یکشنبه مواج خواهد بود.

وظیفه تصریح کرد: همچنین با عبور امواج تراز میانی، روز دوشنبه بارش های پراکنده در شمال غرب، زاگرس مرکزی و جنوب شرق، و شرق فعال بوده و سپس از کشور خارج می شود.

وی افزود: روز دوشنبه وزش باد نسبتا شدید در دامنه های البرز مرکزی و شرقی و روز دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی نقاط شرق و جنوب شرق پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یادآور شد: فردا آسمان تهران صاف در پاره ای نقاط همراه با وزش باد و در اواخر وقت افزایش ابر است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با ۲ درجه افزایش نسبت به امروز به ۱۴ و ۵ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

اخبار اجتماعی - مهر