اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارش باران در ۷ استان کشور



 اخبار اجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی, هواشناسی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از وجود ترافیک صبحگاهی در باند جنوبی آزاد راه تهران کرج و بارش باران در ۷ استان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور درباره وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر گزارش‌های دریافتی در استان‌های لرستان، گلستان، کرمانشاه(اکثر محورها)، استان آذربایجان شرقی (محورهای جلفا-مرند و مرند-تبریز)، استان آذربایجان غربی (محورهای ارومیه،خوی،ماکو)، استان کردستان (محورهای بانه-سقز،مریوان-سنندج)، استان چهارمحال و بختیاری (محور شهرکرد-سامان)بارش پراکنده باران اعلام شد.

وی در ادامه به وضعیت ترافیکی جاده‌ها اشاره کرد و گفت: ترافیک در استان البرز باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین گزارش شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خاتمه با بیان این مطلب که در استان مازندران (محور هراز محدوده سنگچال) دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دید بوده، گفت:سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.


 اخبار  اجتماعی  -  مهر 


ویدیو مرتبط :
بارش شدید باران در شهرستان خاتم - استان یزد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارش باران در جاده‌های 14 استان کشور



اخبار ,اخبار اجتماعی,هشدار سرهنگ محمدحسین حمیدی به رانندگان


اخبار اجتماعی - بارش باران در جاده‌های 14 استان کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور در مورد لغزندگی این جاده‌ها به رانندگان هشدار داد و از آنها درخواست کرد تا احتیاط بیشتری به خرج دهند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور از بارش باران در 14 استان کشور خبر و در مورد لغزندگی آنها به رانندگان هشدار داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وی گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی در اکثر محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایحان غربی، همدان، اردبیل، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مرکزی، مازندران و خوزستان بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور در مورد لغزندگی این جاده‌ها به رانندگان هشدار داد و از آنها درخواست کرد تا احتیاط بیشتری به خرج دهند.

وی همچنین افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.
 اخباراجتماعی - عصر ایران