اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارش باران در جاده‌های 2 استان کشور


رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از بارش باران در جاده های 2 استان کشور خبر داد و گفت: برابر گزارش‌های دریافتی 5 محور مواصلاتی به دلیل نبود ایمنی و شرایط بد جوی مسدود است.

خبرگزاری میزان: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از بارش باران در جاده های 2 استان کشور خبر داد و گفت: برابر گزارش‌های دریافتی 5 محور مواصلاتی به دلیل نبود ایمنی و شرایط بد جوی مسدود است.

نادر رحمانی درباره وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد:  برابر گزارش های دریافتی در استان های آذربایجان غربی غربی(محور نقده-پیرانشهر)و اردبیل(محور اردبیل-سراب)بارش باران گزارش شده است.

وی در ادامه به مسدود بودن 5 محور مواصلاتی اشاره کرد و گفت:  محور پونل به خلخال واقع در استان های گیلان و اردبیل، محور شمشک - دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، محور سروآباد- پاوه، واقع در استان کردستان، محور گنجنامه-تویسرکان واقع در استان همدان و محور سی سخت - بیده، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط جوی و نبود ایمنی مسدود است.

به گفته رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور،سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار  است.


ویدیو مرتبط :
بارش باران برای 12 استان کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارش باران در جاده‌های 14 استان کشور



اخبار ,اخبار اجتماعی,هشدار سرهنگ محمدحسین حمیدی به رانندگان


اخبار اجتماعی - بارش باران در جاده‌های 14 استان کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور در مورد لغزندگی این جاده‌ها به رانندگان هشدار داد و از آنها درخواست کرد تا احتیاط بیشتری به خرج دهند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور از بارش باران در 14 استان کشور خبر و در مورد لغزندگی آنها به رانندگان هشدار داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وی گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی در اکثر محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایحان غربی، همدان، اردبیل، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مرکزی، مازندران و خوزستان بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور در مورد لغزندگی این جاده‌ها به رانندگان هشدار داد و از آنها درخواست کرد تا احتیاط بیشتری به خرج دهند.

وی همچنین افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.
 اخباراجتماعی - عصر ایران