اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارش باران خط 4 مترو را تعطیل کرد


به دلیل سرریز شدن سیلاب رودخانه ایستگاه میدان انقلاب تا میدان آزادی در خط 4 موقتاً تعطیل شده است.

خبرگزاری فارس: به دلیل سرریز شدن سیلاب رودخانه ایستگاه میدان انقلاب تا میدان آزادی در خط 4 موقتاً تعطیل شده است.
 
 در پی بارندگی شدید بی سابقه در چند دهه اخیر امروز در تهران و از مجاور خط 5 مترو در ایستگاه ارم سبز(ایستگاه مشترک تقاطع خطوط 4 و 5) آب باران از این ایستگاه به داخل تونل خط 4 نفوذ و به خاطر احتمال پیشروی به ایستگاههای دیگر در نزدیکی این ایستگاه و ایمنی بیشتر مسافران، تا اطلاع ثانوی جابجایی مسافران در خط 4 مترو از ایستگاه شهید کلاهدوز تا ایستگاه مترو میدان انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

بارندگی امروز تهران همچنین باعث آبگرفتگی بسیاری از خیابان‌‌ها و معابر شهر شده که ‌بر اساس اعلام سازمان هواشناسی این میزان بارش در 50 سال گذشته بی‌سابقه بوده است.


ویدیو مرتبط :
بارش شدید باران و تگرک در بوشهر قبل از باران 19/8/94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی در خط ۲ متروتهران/ دو ایستگاه مترو تعطیل شد



اخبار,اخبار اجتماعی ,متروی تهران

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: خودکشی یک مسافر موجب اختلال شدید و تعطیلی ایستگاه های شهید باقری و تهرانپارس در ساعت ۱۳:۳۰ دیروز بوده است.

 احسان مقدم با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر مشکل اختلال در خط ۳ مترو رفع شد و این اختلال تا زمان خارج شدن جنازه به طول انجامیده است.

وی ادامه داد: اختلال در مترو موجب اختلال شدید ترافیکی در منطقه تهرانپارس شده است.

وی ادامه داد: با برقراری برق و پاکسازی خط، ایستگاه های باقری و تهرانپارس کار خود را مجددا آغاز کردند.

 

 اخباراجتماعی  -  مهر