اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارش‌ برف‌ و ترافیک‌سنگین در محورهای البرز


ترافیک از ظهر امروز جمعه در راه های استان البرز به علت بازگشت مسافران در تعطیلات پایان هفته سنگین شده است.

واحد مرکزی خبر: رییس پلیس راه استان البرز گفت : ترافیک در محور کرج - چالوس بین میدان امیرکبیر کرج تا پل کندوان سنگین است.

سرهنگ اکبری افزود : همچنین ترافیک در باند شمالی بزرگراه تهران - کرج در محدوده پارک جهان نما تا فردیس کرج سنگین و تردد با کندی انجام می شود.

وی گفت : باند جنوبی آزاد راه قزوین - کرج در محدوده منطقه ساسانی کرج تا پل فردیس نیز ترافیک سنگین است.

رییس پلیس راه استان البرز از رانندگان خواست برای پیشگیری از حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان البرز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حرکت کنند.

سرهنگ اکبری افزود : با توجه به اینکه در برخی نقاط محور کرج - چالوس شاهد بارش برف هستیم رانندگان ضمن رعایت نکات ایمنی زنجیر چرخ نیز به همراه داشته باشند.

بارش برف که از عصر امروز در جاده چالوس و ارتفاعات البرز آغاز شده است این محور کوهستانی را سفید پوش کرد.

بیشترین بارش ها در حد فاصل سد امیرکبیر تا تونل کندوان است و با توجه به اینکه این بارشها موجب کندی حرکت رانندگان شده است اما خوشحالی مردم را درپی دارد.

با توجه به این بارشها این مسیر باز است و تردد در آن جریان دارد .


ویدیو مرتبط :
بارش برف در محورهای مواصلاتی نیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارش برف در محورهای ۴ استان/ ترافیک سنگین در محور هراز



اخبار,اخبار اجتماعی, خبرهای اجتماعی , سازمان هواشناسی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف در محورهای ۴ استان اشاره کرد وگفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده سنگچال محور هراز به دلیل وقوع تصادف خسارتی سنگین است.

به گزارش مهر سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای تبریز - زنجان، تبریز - اهر و تبریز - جلفا در آذربایجان شرقی بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجاافزود: در محورهای خلخال - اسالم و سرچم در استان اردبیل، کرج - چالوس و کمال‌آباد در استان البرز و همچنین محورهای هراز، فیروزکوه، کندوان و کیاسر در استان مازندران نیز بارش برف گزارش شده است.

رحمانی در ادامه به بارش باران در اکثر محورهای گیلان و مازندران اشاره کردو گفت: هم اکنون ترافیک در محور هراز محدوده سنگچال به دلیل وقوع تصادف خسارتی سنگین است.

وی گفت : ترافیک در آزادراه کرج محدوده مهرویلا و پل فردیس نیمه‌سنگین اعلام شده است.

رحمانی با اشاره به انسداد محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال افزود: سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

 

 اخبار اجتماعی  -   مهر