اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باربی های زنده اکراینی 2 تا شدند +عکس



باربی های زنده اکراینی 2 تا شدند +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: اخیرا خبرهای زیاید در مورد باربی زنده اوکراین به گوش میرسید و حالا جالب است بدانید او یک دوقلوی دیگر پیدا کرده است و حالا در کنار هم اقدام به انتشار عکسها و تصاویر خود میکنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

این باربی جدید 24 ساله است و نام هنری اش را "دومینیکا" انتخاب کرده است در حالیکه نام واقعی اش "اولگا اولینیک" است . او هم اندام و هم چهره خود را به تیغ جراحان سپرده است.

"والریا" در این رابطه میگوید:هردوی ما اهل شهر اودسا اوکراین هستیم و 5 سال پیش و از طریق اینترنت با هم آشنا شدیم. ما در مورد شباهتهایمان کنجکاو بودیم مدل موی مشابه ، آرایش یک شکل و حتی لباس پوشیدن شبیه هم داشتیم. دوستان ما مطمئن بودند که ما خواهران واقعی هستیم. او اضافه میکند: ما واقعا خواهریم اما خواهران روحی هستیم. ما روش زندگی و ظاهر کاملا یکسان داریم.

آنها جلسات مدیتیشن را رهبری میکنند و برای حضور در هر جلسه 50 دلار دستمزد میگیرند. آنها معتقدند که ظاهرشان باعث جذب شرکت کنندگان میشود.

آنها میگویند : قصد داریم به زودی به امریکا برویم. مطمئنا آنجا استقبال خوبی از ما خواهد شد./پرداد

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
عکس وسایل باربی و عروسک باربی من

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موفقیت این باربی زنده در دو رشته تحصیلی متفاوت +عکس



موفقیت این باربی زنده در دو رشته تحصیلی متفاوت +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این باربی زنده یک دانشجوی موفق در دو رشته تحصیلی متفاوت است.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار 

جالب

"شارلوت پول" 22 ساله اکنون دانشجوی دو رشته حقوق و روانشناسی است. او هزاران دلار صرف تبدیل شدن به یک عروسک زنده کرده است، اما در کنار همه اینها همواره یک دانشجوی موفق بوده است.

او که جراحی های زیادی را برای تبدیل شدن به چهره افسانه ای اش تحمل کرده است همواره تلاش کرده است تا به انتقاداتی که از سر و شکل ظاهری او میشود به دید مثبت نگاه کند و با موفقیتش نشان دهد که زیاد هم احمق نیست. نامزد وی میگوید چیزی که بیش از چهره عروسک گونه او برایم اهمیت دارد مغز اوست.

او از سن 15 سالگی به شیوه عروسکها آرایش کرده و لباس پوشیده است و میگوید چون خیلی روی چهره و فیزیک بدنی اش حساس بوده است تصمیم گرفته  مثل یک عروسک زندگی کند.

اما این نوع آرایش و لباس باعث نشد تا او تلاش برای راهیابی به دانشگاه را رها کند. او میگوید عکس العمل مردم وقتی می فهمند این دختر مو طلایی با آرایش غلیظ و درخشان و لباسهای پر زرق و برق یک دانشجوی مشهور در بهترین دانشگاه انگلستان است دیدنی است.وی تاکید میکند زمانی که در دانشگاه است و یا در محل کار خود مشغول کار کردن است یک انسان کاملا عادی است و از آرایش و لباس های رنگهای روشن خبری نیست.

علیرغم همه تلاشهای او برای زیبا و جذابتر شدن نامزدش میگوید: من او را بدون آرایش و لباسهای عجیبش دوست دارم و قیافه او را صبح زود که از خواب بیدار میشود  با موهای پریشان به هر لحظه دیگری ترجیح میدهم./پرداد

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار 

جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار 

جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار 

جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار 

جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار 

جالب